vytisknout velikost písma Citroën Berlingo Mountain Vibe Concept bude vidno v Ženeve

Citroën Berlingo Mountain Vibe Concept bude vidno v Ženeve

Citroën si pripravil pre nadchádzajúci ženevský autosalón koncept, ktorý by sa dal zjednodušene označiť ako "Berlingo Scout". Francúzska automobilka vzala svoj malý úžitkový voz, dozdobila jeho karosériu efektnými detailmi a v podstate bolo hotovo.

Berlingo Multispace dostalo ružové polepy karosérie, ružové rámčeky okolo hmloviek a ružovú penu nájdeme aj na strešných ližinách. Nechýba decentné oplastovanie prahov a blatníkov a aby bolo demonštrované to, že Berlingo naozaj prejde všade, sú na aute ešte snehové reťaze. Pre istotu na oboch nápravách.

O pohone všetkých kolies sa ale v tlačovej správe nedočítate vôbec nič. Ako asi tušíte, a tušíte správne, aj voľnočasové Berlingo si musí vystačiť s pohonom jednej nápravy, respektíve s elektronickou pomocou systému Grip Control.

Citroën zatiaľ zverejnil iba jednu fotku, do interiéru sme sa tým pádom ešte pozrieť nemohli. Údajne by sme tam ale mali nájsť sivé čalúnenie doplnené o ružové kontrastné švy.

Páči sa vám takto veselé Berlingo? Máme dobrú správu. Citroën priamo uvádza, že toto je predpremiéra pred tým, než ukáže sériové auto. Takže áno, toto sa bude vyrábať.

xtr (2).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY