vytisknout velikost písma Citroën Berlingo Mountain Vibe Concept bude vidno v Ženeve

Citroën Berlingo Mountain Vibe Concept bude vidno v Ženeve

Citroën si pripravil pre nadchádzajúci ženevský autosalón koncept, ktorý by sa dal zjednodušene označiť ako "Berlingo Scout". Francúzska automobilka vzala svoj malý úžitkový voz, dozdobila jeho karosériu efektnými detailmi a v podstate bolo hotovo.

Berlingo Multispace dostalo ružové polepy karosérie, ružové rámčeky okolo hmloviek a ružovú penu nájdeme aj na strešných ližinách. Nechýba decentné oplastovanie prahov a blatníkov a aby bolo demonštrované to, že Berlingo naozaj prejde všade, sú na aute ešte snehové reťaze. Pre istotu na oboch nápravách.

O pohone všetkých kolies sa ale v tlačovej správe nedočítate vôbec nič. Ako asi tušíte, a tušíte správne, aj voľnočasové Berlingo si musí vystačiť s pohonom jednej nápravy, respektíve s elektronickou pomocou systému Grip Control.

Citroën zatiaľ zverejnil iba jednu fotku, do interiéru sme sa tým pádom ešte pozrieť nemohli. Údajne by sme tam ale mali nájsť sivé čalúnenie doplnené o ružové kontrastné švy.

Páči sa vám takto veselé Berlingo? Máme dobrú správu. Citroën priamo uvádza, že toto je predpremiéra pred tým, než ukáže sériové auto. Takže áno, toto sa bude vyrábať.

xtr (2).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY