Citroen Berlingo

Na základoch úžitkového modelu vyvinul Citroen praktické a cenovo dostupné MPV s vynikajúcimi úžitkovými vlastnosťami. Žiadané sú diesely HDi, ale Berlingo sa vyrába aj s benzínovou tisícšesťstovkou.



Elektromobily
Citroën E-Berlingo Multispace: 15 hodín nabíjate reálny dojazd 100 km

Citroën E-Berlingo Multispace: 15 hodín nabíjate reálny dojazd 100 km

Elektrické Berlingo má mať dojazd 170 km. Spotreba 13,2 kWh na 100 km je ale v reálnom svete nedosiahnuteľná. Citroën uvádza, že väčšina ľudí nenabehne viac ako 100 km denne. Elektrické Berlingo vzniká hlavne vďaka daňovým stimulom a úľavám. Príspevok na elektrické Berlingo zaplatia majitelia a vodiči klasických áut.

24. 3. 2017 | Dalibor Žák
AutosalónyDesign
Ani Citroën Berlingo na autosalóne nechýba. Ukazuje ľahký facelift

Ani Citroën Berlingo na autosalóne nechýba. Ukazuje ľahký facelift

4. 3. 2015 | Lukáš Dittrich
BiznisPremiéry
Aj Citroën Berlingo obdržal facelift. V SR sa začne predávať v júni

Aj Citroën Berlingo obdržal facelift. V SR sa začne predávať v júni

19. 2. 2015 | Lukáš Dittrich
AutosalónyDesign
Citroën Berlingo Mountain Vibe Concept bude vidno v Ženeve

Citroën Berlingo Mountain Vibe Concept bude vidno v Ženeve

15. 2. 2015 | Lukáš Dittrich
ZaujímavostiŽivot šoféra
Neuveriteľné! Citroën vyhral štatistiku spoľahlivosti

Neuveriteľné! Citroën vyhral štatistiku spoľahlivosti

28. 7. 2014 | Dalibor Žák | 1
´
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY