vytisknout velikost písma Citroën Aircross predvádza budúcnosť. Spotrebuje iba 1,7 l / 100 km

Citroën Aircross predvádza budúcnosť. Spotrebuje iba 1,7 l / 100 km

Citroën predstavil nový koncept Aircross. Ide o štúdiu crossoveru, ktorá má naznačovať budúcnosť tejto francúzskej automobilky. V tlačovej správe nájdeme veľa všeobecných informácií, takže sa radšej zamerajme na techniku. Ide o hybrid, ktorý je schopný pokoriť stovku za 4,5 s, ale ktorý zároveň spotrebuje v kombinovanej prevádzke 1,7 l / 100 km.

Aircross je automobil dlhý 458 cm, široký 210 cm a vysoký 173 cm. Jeho rázvor činí 280 cm. V porovnaní so súčasným Cactusom je teda voz výrazne dlhší, širší, vyšší a má aj dlhší rázvor. Auto stojí na diskoch veľkosti 22 palcov obutých do pneumatík Continental s rozmerom 275/45 R22.

Hybridný systém pohonu kombinuje benzínový štvorvalec 1.6 THP s výkonom 165 kW (218 k) s elektromotorom umiestneným pri zadnej náprave. Ten pridáva ďalších 70 kW (95 k) a 200 Nm. Pretože ide o full-hybrid, môže vozidlo jazdiť aj v čisto elektrickom režime. Dojazd v takomto prípade činí 50 km.

crosser_5.jpgcrosser_1.jpgcrosser_2.jpgcrosser_3.jpgcrosser_4.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY