vytisknout velikost písma Citroën Aircross je crossover bez B-stĺpika. Jazdí za 1,7 l / 100 km

Citroën Aircross je crossover bez B-stĺpika. Jazdí za 1,7 l / 100 km

Ani Citroën nechýba na aktuálnom autosalóne, kto prezentuje štúdiu crossoveru budúcnosti. Opäť sa jedná o hybridný automobil, ktorý sľubuje (opäť) rozprávkovú spotrebu. Aircross, ako sa novinka volá, si údajne vystačí v kombinovanom cykle iba s prídelom necelých dvoch litrov. A k tomu pridá jednoduchý prístup do interiéru.

Aircross totiž nemá, podobne ako napríklad BMW i3 alebo Ford B-Max, stredový stĺpik a jeho dvere sa otvárajú proti sebe. Znamená to na jednej strane fakt, že sa na zadné sedadlá dostanete veľmi ľahko, ale na strane druhej sa na ne vôbec nedostanete, pokiaľ budete parkovať kolmo k vozovke v rade blízko zaparkovaných automobilov.

Hybrid tentoraz kombinuje benzínový štvorvalec 1.6 THP (165 kW / 218 k) s elektromotorom, ktorý poháňa samostatne zadnú nápravu. Ten pridá ďalších 70 kW (95 k) a 200 Nm. Aj Aircross vie jazdiť iba na elektromotor. Sľubovaný maximálny dojazd v takomto prípade činí 50 km.

aircross_04.JPGaircross_08.JPGaircross_09.JPGaircross_02.JPGaircross_03.JPGaircross_10.JPGaircross_05.JPGaircross_06.JPGaircross_07.JPGaircross_01.JPGaircross_11.JPGaircross_12.JPGaircross_13.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY