vytisknout velikost písma Čip od Alpha-N Performance zdvihne výkon BMW 435i a 435d

Výkon BMW 435i vzrastie vďaka kitu EVOX PowerPlus na 270 kW. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je znateľný aj pri dieselovom BMW 435d.
Čip od Alpha-N Performance zdvihne výkon BMW 435i a 435d

Ak vám príde, že sú sériové modely BMW 435i a 435d s výkonom mierne nad 300 koní príliš slabé, kúpte si.... Áno, kúpte si BMW M4. Avšak ak je to na vás zase príliš, skúste čiptuning. Nemecký tuner Alpha-N Performance vám predá škatuľku, ktorú si zacvaknete do auta a máte hotovo.

000.jpg001.jpgŠtylistickým úpravám sa u Alpha-N Performance tentoraz nevenujú. Môžete si ale prikúpiť 19" kolesá a znížené tlmiče, aby auto poriadne kleslo... vlastne aby to bolo poriadne športové

Výkon benzínového radového šesťvalca s prepĺňaním v BMW 435i vzrastie vďaka kitu EVOX PowerPlus z 225 kW (306 k) na 270 kW (367 k) a krútiaci moment sa posunie z 400 na 520 Nm.

Nárast výkonu a krútiaceho momentu je znateľný aj pri dieselovom BMW 435d. Tam sa hodnoty posunú z 230 kW (313 k) a 630 Nm na 275 kW (374 k) a 740 Nm. V oboch prípadoch odporúča úpravca výmenu medzichladiča, ktorý vám predá za 690 eur.

Cena kitu EVOX PowerPlus je 699 eur pre benzínový i naftový motor. Úpravca Alpha-N Performance ponúka ešte o 25 mm znížené tlmiče a pružiny Öhlins a tiež špeciálne odľahčené 19" disky OZ Racing Superturismo s pneumatikami 235/35 R19 dopredu a 255/30 R19 dozadu. Za tento set si ale úpravca povie o 2300 eur.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY