vytisknout velikost písma Čip od Alpha-N Performance zdvihne výkon BMW 435i a 435d

Výkon BMW 435i vzrastie vďaka kitu EVOX PowerPlus na 270 kW. Nárast výkonu a krútiaceho momentu je znateľný aj pri dieselovom BMW 435d.
Čip od Alpha-N Performance zdvihne výkon BMW 435i a 435d

Ak vám príde, že sú sériové modely BMW 435i a 435d s výkonom mierne nad 300 koní príliš slabé, kúpte si.... Áno, kúpte si BMW M4. Avšak ak je to na vás zase príliš, skúste čiptuning. Nemecký tuner Alpha-N Performance vám predá škatuľku, ktorú si zacvaknete do auta a máte hotovo.

000.jpg001.jpgŠtylistickým úpravám sa u Alpha-N Performance tentoraz nevenujú. Môžete si ale prikúpiť 19" kolesá a znížené tlmiče, aby auto poriadne kleslo... vlastne aby to bolo poriadne športové

Výkon benzínového radového šesťvalca s prepĺňaním v BMW 435i vzrastie vďaka kitu EVOX PowerPlus z 225 kW (306 k) na 270 kW (367 k) a krútiaci moment sa posunie z 400 na 520 Nm.

Nárast výkonu a krútiaceho momentu je znateľný aj pri dieselovom BMW 435d. Tam sa hodnoty posunú z 230 kW (313 k) a 630 Nm na 275 kW (374 k) a 740 Nm. V oboch prípadoch odporúča úpravca výmenu medzichladiča, ktorý vám predá za 690 eur.

Cena kitu EVOX PowerPlus je 699 eur pre benzínový i naftový motor. Úpravca Alpha-N Performance ponúka ešte o 25 mm znížené tlmiče a pružiny Öhlins a tiež špeciálne odľahčené 19" disky OZ Racing Superturismo s pneumatikami 235/35 R19 dopredu a 255/30 R19 dozadu. Za tento set si ale úpravca povie o 2300 eur.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY