vytisknout velikost písma Čínsky obchodník vzal Ferrari a niekoľko Maserati na výlet do terénu

Čínsky obchodník vzal Ferrari a niekoľko Maserati na výlet do terénu

Predstavte si, že máte k dispozícii takmer neobmedzený rozpočet, v garáži Ferrari F12 Berlinetta a chcete zažiť niečo zaujímavé. Kam vyrazíte? Čínsky obchodník Ni Haishan presne tento "problém" nedávno riešil a vyriešil ho trochu nečakane. Vzal svoje Ferrari a desať kolegov s Maserati a vyrazili v podstate do terénu.

Konkrétny plán bol prejsť Sichuan-Tibet Highway, čo je miestami dosť zle zjazdná cesta označovaná za tú najnebezpečnejšiu v Číne (páni sa asi nechali inšpirovať reláciou Top Gear). Čínske stránky NetEase zverejnili pár fotiek z tohto výletu, ktoré sú viac než vypovedajúce a k dispozícii je aj video.

Mimochodom tých desať kolegov, ktorí vyrazili s Ni Haishan na túto cestu, boli najlepší predajcovia spoločnosti tohto obchodníka. Svoje Maserati Ghibli dostali začiatkom roka ako odmenu. Päť Maserati cestu neprežilo, rovnako ako samotné Ferrari.

trip_02.jpgtrip_03.jpgtrip_09.jpgtrip_06.jpgtrip_04.jpgtrip_05.jpgtrip_07.jpgtrip_08.jpgtrip_10.jpgtrip_01.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY