vytisknout velikost písma Čínske kladivo na Škodu Superb sa volá Geely GC9

Čínske kladivo na Škodu Superb sa volá Geely GC9

Čínska automobilka Geely predstavuje svoju novú vlajkovú loď GC9, teda akýsi vrcholný luxusný model. Vzhľad navrhol bývalý dizajnér Volva Peter Horbury a novinka má predznamenávať nový korporátny dizajn značky Geely.

Celé auto sa potom predstaví až na autosalóne v čínskom Kantone, ktorý sa koná v novembri. O technických podrobnostiach teda zatiaľ nevieme nič, ani o použitých motoroch.

Geely v tlačovej správe uvádza, že sa tím dizajnérov z celého sveta snažil nájsť inšpiráciu v rôznych veciach, napríklad v bojovej stíhačke, v superšportoch či divokých šelmách. Pri návrhu interiéru sa zase inšpirovali v starodávnych čínskych kamenných mostoch.

Vskutku, najmä z bočného pohľadu Geely GC9 vyzerá ako stíhačka či gepard v skoku... Ale teraz vážne. Konkurencia bude veľmi tvrdá a či sa chce Geely presadiť aj inde ako na domácom trhu, bude sa musieť snažiť.

Čínske automobilky ale už pomerne vydarene naprávajú reputáciu v oblasti bezpečnosti, už to nie sú tie pojazdné rakvy, ktorým sme sa ešte pomerne nedávno vysmievali. Zlepšovať sa má aj kvalita spracovania a kultivovanosť.

geely-gc9-side-profile-1.jpggeely-gc9-45-degree-shot-1.jpggeely-gc9-front-1.jpggeely-gc9-grill-1.jpggeely-emgrand-gc9-interior-1.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY