vytisknout velikost písma Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Necháva si snáď talianska automobilka Pagani, preslávená svojou starostlivosťou k detailom, postaviť prvý kus otvoreného modelu Huayra v Číne? Určite nie, toto je len niepríliš vydarená replika od jednej čínskej karosárske dielne. V Číne skrátka kopírujú všetko, od áut cez mobilné telefóny po lietadlá a zbrane.

65316565461646949.jpg188531675244116903.jpg1302626851575836077.jpgUž z diaľky je jasné, že tu niečo nesedí. Pokus o repliku modelu Huayra zrejme ešte ani nemá motor. Aspoň sa to ale tvorca nesnaží vydávať za produkčné auto a stavia to sám pre seba

Už na prvý pohľad je zrejmé, že čínska replika nezodpovedá originálu proporčne. Skôr to vyzerá, že je to celá postavená na nabúranom malom Ferrari. Ale kto vie, čo je nakoniec pod kapotou. Dokonca tu nie je ani ikonická centrálna koncovka výfuku, takže auto zrejme ešte ani nemá motor.

Komické je tiež čelné okno, ktoré je po prvé čudne tvarované a príliš malé a po druhé potiahnuté tak čiernou fóliou, že cez neho nemôže byť vôbec nič vidieť. Čínsky nadšenec na svojom diele určite ešte zapracuje a možno o ňom v budúcnosti ešte budeme počuť. No ako originál to nikdy asi vyzerať nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originálny taliansky, by mal prísť na trh v roku 2016 v obmedzenej sérii niekoľkých málo kusov. O pohon skutočného superšportu sa stará dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s výkonom cez 750 koní. Zaujímavosťou na Pagani je napríklad aktívna aerodynamika.

17161271391203680888.jpg2004277991917463497.jpg2962801381472956581.jpg3307402061551579447.jpg413699213931342288.jpg51695512745560110.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

dnes | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY