vytisknout velikost písma Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Necháva si snáď talianska automobilka Pagani, preslávená svojou starostlivosťou k detailom, postaviť prvý kus otvoreného modelu Huayra v Číne? Určite nie, toto je len niepríliš vydarená replika od jednej čínskej karosárske dielne. V Číne skrátka kopírujú všetko, od áut cez mobilné telefóny po lietadlá a zbrane.

65316565461646949.jpg188531675244116903.jpg1302626851575836077.jpgUž z diaľky je jasné, že tu niečo nesedí. Pokus o repliku modelu Huayra zrejme ešte ani nemá motor. Aspoň sa to ale tvorca nesnaží vydávať za produkčné auto a stavia to sám pre seba

Už na prvý pohľad je zrejmé, že čínska replika nezodpovedá originálu proporčne. Skôr to vyzerá, že je to celá postavená na nabúranom malom Ferrari. Ale kto vie, čo je nakoniec pod kapotou. Dokonca tu nie je ani ikonická centrálna koncovka výfuku, takže auto zrejme ešte ani nemá motor.

Komické je tiež čelné okno, ktoré je po prvé čudne tvarované a príliš malé a po druhé potiahnuté tak čiernou fóliou, že cez neho nemôže byť vôbec nič vidieť. Čínsky nadšenec na svojom diele určite ešte zapracuje a možno o ňom v budúcnosti ešte budeme počuť. No ako originál to nikdy asi vyzerať nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originálny taliansky, by mal prísť na trh v roku 2016 v obmedzenej sérii niekoľkých málo kusov. O pohon skutočného superšportu sa stará dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s výkonom cez 750 koní. Zaujímavosťou na Pagani je napríklad aktívna aerodynamika.

17161271391203680888.jpg2004277991917463497.jpg2962801381472956581.jpg3307402061551579447.jpg413699213931342288.jpg51695512745560110.jpg

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka
Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva Extreme Cross: Krátka jazda s ruským monster truckom

Lada Niva existuje mimo iného v radikálnej úprave značky Bronto. Voz prešiel dokonca aj homologáciou pre Európu. U nás sa predáva ako Niva Extreme Cross. Už len vidieť túto špecialitu v pohybe je zážitok. Niva Extreme Cross prekvapivo používa celkom sériový motor.

10. 11. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY