vytisknout velikost písma Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Necháva si snáď talianska automobilka Pagani, preslávená svojou starostlivosťou k detailom, postaviť prvý kus otvoreného modelu Huayra v Číne? Určite nie, toto je len niepríliš vydarená replika od jednej čínskej karosárske dielne. V Číne skrátka kopírujú všetko, od áut cez mobilné telefóny po lietadlá a zbrane.

65316565461646949.jpg188531675244116903.jpg1302626851575836077.jpgUž z diaľky je jasné, že tu niečo nesedí. Pokus o repliku modelu Huayra zrejme ešte ani nemá motor. Aspoň sa to ale tvorca nesnaží vydávať za produkčné auto a stavia to sám pre seba

Už na prvý pohľad je zrejmé, že čínska replika nezodpovedá originálu proporčne. Skôr to vyzerá, že je to celá postavená na nabúranom malom Ferrari. Ale kto vie, čo je nakoniec pod kapotou. Dokonca tu nie je ani ikonická centrálna koncovka výfuku, takže auto zrejme ešte ani nemá motor.

Komické je tiež čelné okno, ktoré je po prvé čudne tvarované a príliš malé a po druhé potiahnuté tak čiernou fóliou, že cez neho nemôže byť vôbec nič vidieť. Čínsky nadšenec na svojom diele určite ešte zapracuje a možno o ňom v budúcnosti ešte budeme počuť. No ako originál to nikdy asi vyzerať nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originálny taliansky, by mal prísť na trh v roku 2016 v obmedzenej sérii niekoľkých málo kusov. O pohon skutočného superšportu sa stará dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s výkonom cez 750 koní. Zaujímavosťou na Pagani je napríklad aktívna aerodynamika.

17161271391203680888.jpg2004277991917463497.jpg2962801381472956581.jpg3307402061551579447.jpg413699213931342288.jpg51695512745560110.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY