vytisknout velikost písma Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Necháva si snáď talianska automobilka Pagani, preslávená svojou starostlivosťou k detailom, postaviť prvý kus otvoreného modelu Huayra v Číne? Určite nie, toto je len niepríliš vydarená replika od jednej čínskej karosárske dielne. V Číne skrátka kopírujú všetko, od áut cez mobilné telefóny po lietadlá a zbrane.

65316565461646949.jpg188531675244116903.jpg1302626851575836077.jpgUž z diaľky je jasné, že tu niečo nesedí. Pokus o repliku modelu Huayra zrejme ešte ani nemá motor. Aspoň sa to ale tvorca nesnaží vydávať za produkčné auto a stavia to sám pre seba

Už na prvý pohľad je zrejmé, že čínska replika nezodpovedá originálu proporčne. Skôr to vyzerá, že je to celá postavená na nabúranom malom Ferrari. Ale kto vie, čo je nakoniec pod kapotou. Dokonca tu nie je ani ikonická centrálna koncovka výfuku, takže auto zrejme ešte ani nemá motor.

Komické je tiež čelné okno, ktoré je po prvé čudne tvarované a príliš malé a po druhé potiahnuté tak čiernou fóliou, že cez neho nemôže byť vôbec nič vidieť. Čínsky nadšenec na svojom diele určite ešte zapracuje a možno o ňom v budúcnosti ešte budeme počuť. No ako originál to nikdy asi vyzerať nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originálny taliansky, by mal prísť na trh v roku 2016 v obmedzenej sérii niekoľkých málo kusov. O pohon skutočného superšportu sa stará dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s výkonom cez 750 koní. Zaujímavosťou na Pagani je napríklad aktívna aerodynamika.

17161271391203680888.jpg2004277991917463497.jpg2962801381472956581.jpg3307402061551579447.jpg413699213931342288.jpg51695512745560110.jpg

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY