vytisknout velikost písma Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Čínska replika Pagani Huayra je ešte horšia, než vyzerá

Necháva si snáď talianska automobilka Pagani, preslávená svojou starostlivosťou k detailom, postaviť prvý kus otvoreného modelu Huayra v Číne? Určite nie, toto je len niepríliš vydarená replika od jednej čínskej karosárske dielne. V Číne skrátka kopírujú všetko, od áut cez mobilné telefóny po lietadlá a zbrane.

65316565461646949.jpg188531675244116903.jpg1302626851575836077.jpgUž z diaľky je jasné, že tu niečo nesedí. Pokus o repliku modelu Huayra zrejme ešte ani nemá motor. Aspoň sa to ale tvorca nesnaží vydávať za produkčné auto a stavia to sám pre seba

Už na prvý pohľad je zrejmé, že čínska replika nezodpovedá originálu proporčne. Skôr to vyzerá, že je to celá postavená na nabúranom malom Ferrari. Ale kto vie, čo je nakoniec pod kapotou. Dokonca tu nie je ani ikonická centrálna koncovka výfuku, takže auto zrejme ešte ani nemá motor.

Komické je tiež čelné okno, ktoré je po prvé čudne tvarované a príliš malé a po druhé potiahnuté tak čiernou fóliou, že cez neho nemôže byť vôbec nič vidieť. Čínsky nadšenec na svojom diele určite ešte zapracuje a možno o ňom v budúcnosti ešte budeme počuť. No ako originál to nikdy asi vyzerať nebude.

Pagani Huayra Roadster, ten originálny taliansky, by mal prísť na trh v roku 2016 v obmedzenej sérii niekoľkých málo kusov. O pohon skutočného superšportu sa stará dvakrát preplňovaný dvanásťvalec s výkonom cez 750 koní. Zaujímavosťou na Pagani je napríklad aktívna aerodynamika.

17161271391203680888.jpg2004277991917463497.jpg2962801381472956581.jpg3307402061551579447.jpg413699213931342288.jpg51695512745560110.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY