vytisknout velikost písma Chystáte sa na dovolenku v prírode a máte rádi luxus? Potrebujete toto!

Chystáte sa na dovolenku v prírode a máte rádi luxus? Potrebujete toto!

Carlex Design je spoločnosť zameriavajúca sa na prestavbu interiérov. Ak chcete, môžete mať okrem luxusne vyzerajúcich superšportov aj absolútne špičkovú kabínu napríklad vo svojom obyčajnom Forde Focus. Jednou z posledných noviniek tejto spoločnosti je trochu extrémny, ale o to zaujímavejší projekt.

Carlex si totiž vzal do parády obytný Mercedes-Benz Zetros, z ktorého vznikol luxusný off-road určený pre zdolávanie púšte. Zodpovedá tomu aj samotný názov Desert Edition. Okrem vylepšeného odhlučnenia a dôkladnej tepelnej izolácie bol do kabíny inštalovaný nový audiosystém a všetky plasty boli pokryté najkvalitnejšou kožou.

Viac než podrobné popisy povie priložená fotogaléria. Výsledok mal byť drsný a luxusný zároveň, čo sa tiež podarilo. Carlex sľubuje možnosť precestovať každý kút sveta v pohodlí šešťhviezdičkového hotela. Indiana Jones by mal veľkú radosť.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY