vytisknout velikost písma Chrysler ruší divíziu SRT, Viper sa vráti pod značku Dodge

Koncern Chrysler Group LLC po necelých troch rokoch ruší svoju značku SRT. Jej aktivity preberá Dodge.
Chrysler ruší divíziu SRT, Viper sa vráti pod značku Dodge

Ešte pred premiérou aktuálnej generácie legendárneho Viperu oznámilo vedenie koncernu Chrysler, že jej novinka vyjde (po vzore divízie RAM) pod samostatnou značkou SRT. Tá mala zahŕňať sadu športovo strihaných modelov a Viper sa mal stať ich vlajkovou loďou. Sergio Marchionne včera v krátkej tlačovej správe poďakoval doterajšiemu šéfovi SRT Ralphovi Gillesovi za jeho "oddanosť značke SRT" a oznámil, že s ním počíta aj naďalej vo vedúcich pozíciách Chrysler Group LLC.

Ide o ďalší krok vedenie konzorcia Fiat-Chrysler smerujúci k ozdraveniu štruktúr a navráteniu nezdravých častí k rentabilite. A SRT nijako nezabodovala, vlani dokonca musela byť obmedzená výroba vozidiel Viper. Kým Alfa Romeo sa stane samostatnou značkou (ako pred rokmi Maserati), paleta SRT splynie s aktuálnou ponukou značky Dodge vedená Timom Kuniskisom. U Vipera a špičkových modelov radov Charger alebo Challenger to zrejme nebude problém, otázkou ale zatiaľ zostáva, ako to dopadne s typmi Jeep Grand Cherokee SRT alebo Chrysler 300 SRT...

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY