vytisknout velikost písma Chrysler 300S: vylepšené prevedenie pre modelový rok 2014

Automobilka Chrysler predstavuje upravenú podobu svojho sedanu radu 300 vo verzii 300S.
Chrysler 300S: vylepšené prevedenie pre modelový rok 2014

Značka Chrysler v súčasnosti predáva štyri varianty sedanu 300 v tomto cenovom poradí: základná 300, 300S, 300C a 300 John Varvatos Luxury Edition. Nový 300S prichádza so zatmavenými prednými svetlami, matne čiernou maskou chladiča, dvadsaťpalcovými liatymi ráfikmi a lesklo čiernymi lištami okolo okien. Za príplatok bude k dispozícii aj čierna strecha.

Chrysler 300S 2.jpgChrysler 300S 3.jpgChrysler 300S 5.jpgChrysler 300S 4.jpgChrysler 300S 6.jpgChrysler 300S 7.jpg
Chrysler 300S: športovejšie strihnutá verzia v novom

Interiér so športovými sedadlami bude čalúnený čiernou, alebo modrou kožou so striebristým kontrastným sťahovaním, dekoračné obklady sú lesklo čierne. Lišty svojím spracovaním pripomínajú uhlíkové kompozity, pod volantom sú kovové radiace páčky. Tešiť sa môžete tiež na multimediálny systém UConnect a výkonnú audiosústavu s desiatkou reproduktorov a dvanásťkanálovým zosilňovačom.

Pre nový Chrysler 300S sú v ponuke dva zážihové motory. Základný šesťvalec Pentastar 3,6 l dosahuje výkon 223 kW, osemvalec HEMI 5,7 l potom dáva 275 kW. Vozidlá 300C s osemvalcovými jednotkami dostanú tiež posilnenú brzdovú sústavu a tuhšie pruženie. Predaje vylepšenej verzie 300S majú začať na jar, ceny zatiaľ stanovené neboli.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY