vytisknout velikost písma Chrysler 200 na výrobnej linke v Sterling Heights: pod kožu procesu

Nové video z dielní Chrysleru vám umožní nahliadnuť do tajov výrobného procesu nového modelu Chrysler 200.
Chrysler 200 na výrobnej linke v Sterling Heights: pod kožu procesu

Chrysler 200 sa vo svojej najnovšej generácii predstavil len pred niekoľkými dňami na detroitskom autosalóne. Dnes je naozaj ťažké presadiť sa, ale "dvojstovke" sa to podarilo hneď pri štarte: ide o prvé veľkosériový osobný automobil v dejinách, ktorý bude dodávaný štandardne s deväťstupňovou samočinnou prevodovkou. Teraz sa môžete v necelé dve minúty dlhom videu pozrieť na to, ako novinka vzniká v prepracovaných priestoroch továrne Sterling Heights.

Chrysler 200 2015 01.jpgChrysler 200 2015 04.jpgChrysler 200 2015 07.jpgChrysler 200 2015 18.jpgChrysler 200 2015 20.jpgChrysler 200 2015 21.jpg
Nový Chrysler 200 nevyzerá vôbec zle...
 

Výrobca sľubuje úplne novú technológiou výroby, ktorá má byť výrazne presnejšia a kvalitnejšia, ale zároveň výroba jedného vozidla bude energeticky o 62% hospodárnejšia ako doteraz. Zvlášť niektoré zábery sú skutočne pôsobivé a efektné, avšak je jasné, že ide skôr o umelecké dielo než o dokument. Ak sa budete na snímku pozerať dobre, všimnete si, že základná výroba skeletu karosérie prebieha úplne automaticky, pričom prvé ľudské sily sa začnú objavovať až v štádiu prvej vizuálnej kontroly predchádzajúceho lakovania.

O pohon nového Chrysleru 200 sa v štandarde postará zážihový štvorvalec 2,4 l Tigershark (známy u nás ako Fiat MultiAir) s výkonom 184 koní a krútiacim momentom 234 Nm, za príplatok potom nemenej známy šesťvalec 3,6 l Pentastar naladený na 295 koní a 354 Nm. K dispozícii má byť aj inovatívny pohon všetkých kolies.

  
 

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY