vytisknout velikost písma Chevrolet Volt: Priestornejšie než BMW i3, dojazd cez 320 km

Konkrétne informácie o motore a dynamike automobilka zatiaľ zverejnila. Nový elektrický Chevrolet sa začne vyrábať ešte tento rok, americká cena sa bude pohybovať okolo 30 000 dolárov.
Chevrolet Volt: Priestornejšie než BMW i3, dojazd cez 320 km

Veľtrh CES 2016 sa stal okrem iného aj dejiskom premiéry sériovej verzie elektrického Chevroletu Bolt. Automobilka si síce ešte presné údaje nechala na autosalón v Detroite, ktorý sa bude konať budúci týždeň, základné fakty ale boli zverejnené, rovnako ako kompletná fotogaléria a video.

Chevrolet Bolt je akousi lacnejšou alternatívou k BMW i3. Voz dostal rázvor náprav 2601 mm, široký rozchod kolies a celkovo by jeho vzhľad mal pripomínať malý crossover. Batérie sú uložené pod podlahou a prípadní záujemcovia sa majú tešiť na priestranný interiér. Objem batožinového priestoru dosahuje na 479 litrov, maximum má hodnotu 1603 litrov. Bolt by mal byť celkovo priestrannejší ako BMW i3.

Konkrétne informácie o motore a dynamike automobilka zatiaľ nezverejnila. Vieme ale, že kapacita akumulátorov je 17,1 kWh, pričom na jedno nabitie by mal Bolt zvládnuť viac ako 322 km. Nový elektrický Chevrolet sa začne vyrábať ešte tento rok, americká cena by sa bude pohybovať okolo 30 000 dolárov.

bolt_05.jpegbolt_06.jpegbolt_14.jpegbolt_08.jpegbolt_07.jpegbolt_09.jpegbolt_10.jpegbolt_4.jpgbolt_5.jpgbolt_6.jpgbolt_3.jpgbolt_1.jpgbolt_04.jpegbolt_11.jpegbolt_12.jpegbolt_13.jpegbolt_2.jpgbolt_01.jpegbolt_02.jpegbolt_03.jpeg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY