vytisknout velikost písma Chevrolet Volt: Priestornejšie než BMW i3, dojazd cez 320 km

Konkrétne informácie o motore a dynamike automobilka zatiaľ zverejnila. Nový elektrický Chevrolet sa začne vyrábať ešte tento rok, americká cena sa bude pohybovať okolo 30 000 dolárov.
Chevrolet Volt: Priestornejšie než BMW i3, dojazd cez 320 km

Veľtrh CES 2016 sa stal okrem iného aj dejiskom premiéry sériovej verzie elektrického Chevroletu Bolt. Automobilka si síce ešte presné údaje nechala na autosalón v Detroite, ktorý sa bude konať budúci týždeň, základné fakty ale boli zverejnené, rovnako ako kompletná fotogaléria a video.

Chevrolet Bolt je akousi lacnejšou alternatívou k BMW i3. Voz dostal rázvor náprav 2601 mm, široký rozchod kolies a celkovo by jeho vzhľad mal pripomínať malý crossover. Batérie sú uložené pod podlahou a prípadní záujemcovia sa majú tešiť na priestranný interiér. Objem batožinového priestoru dosahuje na 479 litrov, maximum má hodnotu 1603 litrov. Bolt by mal byť celkovo priestrannejší ako BMW i3.

Konkrétne informácie o motore a dynamike automobilka zatiaľ nezverejnila. Vieme ale, že kapacita akumulátorov je 17,1 kWh, pričom na jedno nabitie by mal Bolt zvládnuť viac ako 322 km. Nový elektrický Chevrolet sa začne vyrábať ešte tento rok, americká cena by sa bude pohybovať okolo 30 000 dolárov.

bolt_05.jpegbolt_06.jpegbolt_14.jpegbolt_08.jpegbolt_07.jpegbolt_09.jpegbolt_10.jpegbolt_4.jpgbolt_5.jpgbolt_6.jpgbolt_3.jpgbolt_1.jpgbolt_04.jpegbolt_11.jpegbolt_12.jpegbolt_13.jpegbolt_2.jpgbolt_01.jpegbolt_02.jpegbolt_03.jpeg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY