vytisknout velikost písma Chevrolet predstavil Camaro ZL1 aj ako kabriolet

Chevrolet predstavil Camaro ZL1 aj ako kabriolet

Camaro ZL1 sme vám ukázali už dvakrát. Chevrolet ale krátko po kupé pridal aj zmienku o verzii Convertible. Tá dorazí do predaja o niečo neskôr, technika zostáva rovnaká.

Camaro ZL1 Convertible je tak kabriolet osadený kompresorom preplňovaným osemvalcom s objemom 6,2 l, ktorý produkuje 477 kW (649 k). Opäť môžete mať manuál, alebo desaťstupňový automat. Automobilka priamo neuvádza presné hodnoty týkajúce sa zrýchlenia alebo maximálnej rýchlosti, údajne je ale dynamika porovnateľná s tým, čo predvádza kupé.

Prevedenie kabriolet používa plátenú strechu, ktorú možno skladať pri jazde do rýchlosti 48 km/h. Alternatívne môžete strechu zložiť aj diaľkovo cez kľúčik od automobilu. Do predaja táto osemvalcová raketa so skladacou strechou dorazí začiatkom budúceho roka.

conv_1.jpgconv_2.jpgconv_3.jpgconv_4.jpg
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY