vytisknout velikost písma Chevrolet Corvette Z06 údajne zajazdil Nürburgring za 7 minút 8 sekúnd

Chevrolet Corvette Z06 údajne zajazdil Nürburgring za 7 minút 8 sekúnd

Nie je to oficiálne, Chevrolet zatiaľ mlčí. Podľa niektorých amerických médií ale Corvette Z06, čo je ostrá verzia najnovšieho 'Vette, zašla Severnú slučku za 7 minút 8 sekúnd - zrejme ešte predtým, než vedenie Nürburgringu pokusy o rýchle kolesá zakázalo.

Ak sa informácia potvrdí, znamenalo by to, že Z06 dokázala medzigeneračne zrýchliť o 14 sekúnd a pomerne výrazne predstihnúť napríklad Porsche 911 GT3 RS (7:20). Najbližšie uvádzanému času je aktuálne Nissan GT-R Nismo modelového roku 2015, ktorý zajazdil obávanú horskú dráhu v pohorí Eifel v čase 7:08,68:

Pripomeňme, že aktuálny Chevrolet Corvette Z06 je poháňaný preplňovaným osemvalcom 6,2 l s výkonom 625 koní. Má dvojspojkovú prevodovku, magnetoreologické tlmiče a elektronicky riadený samosvorný diferenciál. Za príplatok je v ponuke paket Z07 s karbonkeramickými brzdami, pneumatikami Michelin Pilot Super Sport a upravenou aerodynamikou.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY