vytisknout velikost písma Chevrolet Camaro Convertible hlavnou hviezdou stánku Chevrolet

Frankfurtský autosalón sa stal miestom, kde sa svetu prvýkrát ukázalo otvorené prevedenie modernizovaného radu Chevrolet Camaro.
Chevrolet Camaro Convertible hlavnou hviezdou stánku Chevrolet

Camaro, to je legendárne meno amerických športových automobilov. Existujúca generácia modelu Chevrolet Camaro sa pre tento rok dočkala modernizácie a jeho otvorená verzia Convertible oslávila svoju premiéru práve v Nemecku, na autosalóne vo Frankfurte. Z už skôr uvedeného kupé preberá väčšinu modifikácii, na čele ktorých stoja nové nárazníky a svetlá vpredu i vzadu.

_DSC0072.JPG_DSC0073.JPG_DSC0074.JPG_DSC0075.JPG_DSC0077.JPG_DSC0078.JPG 
Chevrolet Camaro Convertible modelového roku 2014 sa predstavil vo Frankfurte

Nová je tiež maska ​​chladiča a cestujúci sa na palube môžu tešiť na zábavný systém MyLink so sedempalcovým dotykovým monitorom a konektivitou Bluetooth, USB a AUX. V Európe bude Camaro v oboch karosárskych verziách k dispozicii s osemvalcom V8 6,2 l s výkonom 432 koní (318 kW) pri 5 900 ot./min. a krútiacim momentom 569 Nm pri 4 600 ot. / min. Prevodovky sú šesťstupňové, štandardne manuálne, za príplatok automatické.

Nové Camaro Convertible s "manuálom" zrýchli z 0 na 100 km/h za 5,4 s. Na európskych cestách sa s novým Camarom začneme stretávať už v priebehu nasledujúcich týždňov, v Nemecku sú ceny stanovené na 39 990 eur za kupé a na 44 990 eur za kabriolet.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY