vytisknout velikost písma Chevrolet Camaro Convertible hlavnou hviezdou stánku Chevrolet

Frankfurtský autosalón sa stal miestom, kde sa svetu prvýkrát ukázalo otvorené prevedenie modernizovaného radu Chevrolet Camaro.
Chevrolet Camaro Convertible hlavnou hviezdou stánku Chevrolet

Camaro, to je legendárne meno amerických športových automobilov. Existujúca generácia modelu Chevrolet Camaro sa pre tento rok dočkala modernizácie a jeho otvorená verzia Convertible oslávila svoju premiéru práve v Nemecku, na autosalóne vo Frankfurte. Z už skôr uvedeného kupé preberá väčšinu modifikácii, na čele ktorých stoja nové nárazníky a svetlá vpredu i vzadu.

_DSC0072.JPG_DSC0073.JPG_DSC0074.JPG_DSC0075.JPG_DSC0077.JPG_DSC0078.JPG 
Chevrolet Camaro Convertible modelového roku 2014 sa predstavil vo Frankfurte

Nová je tiež maska ​​chladiča a cestujúci sa na palube môžu tešiť na zábavný systém MyLink so sedempalcovým dotykovým monitorom a konektivitou Bluetooth, USB a AUX. V Európe bude Camaro v oboch karosárskych verziách k dispozicii s osemvalcom V8 6,2 l s výkonom 432 koní (318 kW) pri 5 900 ot./min. a krútiacim momentom 569 Nm pri 4 600 ot. / min. Prevodovky sú šesťstupňové, štandardne manuálne, za príplatok automatické.

Nové Camaro Convertible s "manuálom" zrýchli z 0 na 100 km/h za 5,4 s. Na európskych cestách sa s novým Camarom začneme stretávať už v priebehu nasledujúcich týždňov, v Nemecku sú ceny stanovené na 39 990 eur za kupé a na 44 990 eur za kabriolet.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY