vytisknout velikost písma Chevrolet Bolt dostane európske dvojča. Volá sa Opel Ampera-e

Chevrolet Bolt dostane európske dvojča. Volá sa Opel Ampera-e

Začiatkom januára Chevrolet oznámil príchod nového elektrického modelu Bolt, ktorý má byť priestrannejšou a lacnejšou alternatívou k BMW i3. Ako sa dalo dopredu očakávať, tento model sa pozrie aj do Európy, kde sa bude predávať ako Opel Ampera-e.

Opel to oznámil v krátkej tlačovej správe a zverejnil aj prvé dva obrázky. Pôjde o päťmiestny a päťdverový automobil, ktorý sľubuje veľmi dlhý dojazd. Ďalšie konkrétne veci automobilka ale neoznámila a ani nepotvrdila prípadnú premiéru na autosalóne v Ženeve.

Pre technické informácie si ale môžeme odskočiť k súrodeneckému Chevroletu. Ten ponúka rázvor náprav 2601 mm, objem batožinového priestoru 479 litrov a dojazd 320 km. Je veľmi pravdepodobné, že na tom Opel bude veľmi podobne, rovnako ako je prakticky isté, že Opel ukáže elektrickú novinku v Ženeve. Na ďalšie podrobnosti si však musíme ešte chvíľu počkať.

Z tlačovej správy stojí za zmienku ešte jedna vec. Opel má v pláne gigantickú modelovú ofenzívu, v rámci ktorej chce počas nadchádzajúcich štyroch rokov predstaviť 29 nových modelov.

ame.jpegame.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY