vytisknout velikost písma Chevrolet Adra: štúdia nového crossoveru špúli na svet pery zo Sparku

Už len niekoľko hodín nás delí od oficiálnej premiéry novej štúdie Chevrolet Adra.

Koncernu General Motors je potrebné priznať, že podobu svojej horúcej novinky tentoraz ustrážil až do poslednej chvíle. Až teraz vám tak môžeme ukázať aspoň prvé snímky, ktoré naznačujú podobu novej štúdie crossoveru Chevrolet Adra, ktorá sa predstaví na autosalóne v Dillí už za niekoľko hodín. Z obrázkov zatiaľ vidíme vysokú prednú časť s maskou pripomínajúcou kompaktný Chevrolet Spark, obrysy päťľúčových ráfikov, plochú strechu a smerom dozadu výrazne sa zužujúcu líniu bočného zasklenia.

Chevrolet Adra 1.jpgChevrolet Adra 2.jpgChevrolet Adra 3.jpg
Chevrolet Adra na prvých záberoch

Novinka vznikla v indickom štylistickom stredisku General Motors Technical Center a ide údajne priamo o projekt indických dizajnérov. Vozidlo stane na koncernovej podlahovej plošine Gamma II a o jeho pohon sa údajne postará diesel 1,3 l/57 kW. Auto má po štylistickej stránke zapadnúť do spoločnosti ostatných súčasných Chevroletov a po stránke proporcií jednoznačne odkazuje na väčší Chevrolet Trax. Ide pravdepodobne o predzvesť modelu, ktorý by mal na indickom trhu vystúpiť proti Fordu Ecosport.
 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY