vytisknout velikost písma Chevrolet Adra: štúdia nového crossoveru špúli na svet pery zo Sparku

Už len niekoľko hodín nás delí od oficiálnej premiéry novej štúdie Chevrolet Adra.

Koncernu General Motors je potrebné priznať, že podobu svojej horúcej novinky tentoraz ustrážil až do poslednej chvíle. Až teraz vám tak môžeme ukázať aspoň prvé snímky, ktoré naznačujú podobu novej štúdie crossoveru Chevrolet Adra, ktorá sa predstaví na autosalóne v Dillí už za niekoľko hodín. Z obrázkov zatiaľ vidíme vysokú prednú časť s maskou pripomínajúcou kompaktný Chevrolet Spark, obrysy päťľúčových ráfikov, plochú strechu a smerom dozadu výrazne sa zužujúcu líniu bočného zasklenia.

Chevrolet Adra 1.jpgChevrolet Adra 2.jpgChevrolet Adra 3.jpg
Chevrolet Adra na prvých záberoch

Novinka vznikla v indickom štylistickom stredisku General Motors Technical Center a ide údajne priamo o projekt indických dizajnérov. Vozidlo stane na koncernovej podlahovej plošine Gamma II a o jeho pohon sa údajne postará diesel 1,3 l/57 kW. Auto má po štylistickej stránke zapadnúť do spoločnosti ostatných súčasných Chevroletov a po stránke proporcií jednoznačne odkazuje na väčší Chevrolet Trax. Ide pravdepodobne o predzvesť modelu, ktorý by mal na indickom trhu vystúpiť proti Fordu Ecosport.
 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY