vytisknout velikost písma Chcete radikálnu dodávku? Carlex pre vás má Transit Connect

Chcete radikálnu dodávku? Carlex pre vás má Transit Connect

Spoločnosť Carlex Design určite poznáte predovšetkým kvôli tomu, aké vie robiť interiéry. Ostatne na túto tému sme napísali už niekoľko článkov. Lenže Carlex zvládne vylepšiť aj exteriér, čo je dobre vidieť na najnovšej úprave, ktorá riadne prepracovala podobu Fordu Transit Connect.

Pôvodne úžitkový automobil dostal nový predný nárazník, rozšírené blatníky, prahové nástavce, menil sa aj zadný nárazník, do ktorého je vsadený výrazný difúzor a väčšie koncovky výfukov. Samozrejme nemôže chýbať ani strešný spojler. Vozidlo stojí na devätnásťpalcových kolesách a v rámci úprav došlo aj na decentné zníženie podvozku. Výsledok nevyzerá vôbec zle.

Fotky interiéru tohto auta Carlex nezverejnil, ale každý si vzhľadom k predchádzajúcim kreáciám tak nejako vie predstaviť, o čo presne vnútri pôjde. Ak si to bude zákazník priať, je možné vykonať aj rôzne modifikácie motora, aby Transit dostal výkon adekvátny tomu, ako vyzerá.

Prípadní slovenskí záujemcovia však majú smolu. Táto verzia Fordu Transit Connect je zatiaľ limitovaná a predávať sa bude iba v Anglicku.

carlex_trans_6.jpgcarlex_trans_2.jpgcarlex_trans_7.jpgcarlex_trans_8.jpgcarlex_trans_4.jpgcarlex_trans_5.jpgcarlex_trans_3.jpgcarlex_trans_1.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY