vytisknout velikost písma Chcete radikálnu dodávku? Carlex pre vás má Transit Connect

Chcete radikálnu dodávku? Carlex pre vás má Transit Connect

Spoločnosť Carlex Design určite poznáte predovšetkým kvôli tomu, aké vie robiť interiéry. Ostatne na túto tému sme napísali už niekoľko článkov. Lenže Carlex zvládne vylepšiť aj exteriér, čo je dobre vidieť na najnovšej úprave, ktorá riadne prepracovala podobu Fordu Transit Connect.

Pôvodne úžitkový automobil dostal nový predný nárazník, rozšírené blatníky, prahové nástavce, menil sa aj zadný nárazník, do ktorého je vsadený výrazný difúzor a väčšie koncovky výfukov. Samozrejme nemôže chýbať ani strešný spojler. Vozidlo stojí na devätnásťpalcových kolesách a v rámci úprav došlo aj na decentné zníženie podvozku. Výsledok nevyzerá vôbec zle.

Fotky interiéru tohto auta Carlex nezverejnil, ale každý si vzhľadom k predchádzajúcim kreáciám tak nejako vie predstaviť, o čo presne vnútri pôjde. Ak si to bude zákazník priať, je možné vykonať aj rôzne modifikácie motora, aby Transit dostal výkon adekvátny tomu, ako vyzerá.

Prípadní slovenskí záujemcovia však majú smolu. Táto verzia Fordu Transit Connect je zatiaľ limitovaná a predávať sa bude iba v Anglicku.

carlex_trans_6.jpgcarlex_trans_2.jpgcarlex_trans_7.jpgcarlex_trans_8.jpgcarlex_trans_4.jpgcarlex_trans_5.jpgcarlex_trans_3.jpgcarlex_trans_1.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY