vytisknout velikost písma Chcete radikálnu dodávku? Carlex pre vás má Transit Connect

Chcete radikálnu dodávku? Carlex pre vás má Transit Connect

Spoločnosť Carlex Design určite poznáte predovšetkým kvôli tomu, aké vie robiť interiéry. Ostatne na túto tému sme napísali už niekoľko článkov. Lenže Carlex zvládne vylepšiť aj exteriér, čo je dobre vidieť na najnovšej úprave, ktorá riadne prepracovala podobu Fordu Transit Connect.

Pôvodne úžitkový automobil dostal nový predný nárazník, rozšírené blatníky, prahové nástavce, menil sa aj zadný nárazník, do ktorého je vsadený výrazný difúzor a väčšie koncovky výfukov. Samozrejme nemôže chýbať ani strešný spojler. Vozidlo stojí na devätnásťpalcových kolesách a v rámci úprav došlo aj na decentné zníženie podvozku. Výsledok nevyzerá vôbec zle.

Fotky interiéru tohto auta Carlex nezverejnil, ale každý si vzhľadom k predchádzajúcim kreáciám tak nejako vie predstaviť, o čo presne vnútri pôjde. Ak si to bude zákazník priať, je možné vykonať aj rôzne modifikácie motora, aby Transit dostal výkon adekvátny tomu, ako vyzerá.

Prípadní slovenskí záujemcovia však majú smolu. Táto verzia Fordu Transit Connect je zatiaľ limitovaná a predávať sa bude iba v Anglicku.

carlex_trans_6.jpgcarlex_trans_2.jpgcarlex_trans_7.jpgcarlex_trans_8.jpgcarlex_trans_4.jpgcarlex_trans_5.jpgcarlex_trans_3.jpgcarlex_trans_1.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY