vytisknout velikost písma Chcete naozaj neokukaného Smarta? Kúpte si ten okrídlený

Chcete naozaj neokukaného Smarta? Kúpte si ten okrídlený

Ak niekto hľadá skutočne neokukanú verziu dnes už starého Smartu, aktuálne sa mu ponúka jedna celkom zaujímavá možnosť. V Nemecku je na predaj okrídlený exemplár pochádzajúce z edície ForJeremy. S motorom o výkone 102 k, automatickou prevodovkou, luxusným interiérom a veľmi nevšedným dizajnom vyjde na necelých 25 500 eur.

Cena nie je na takto malé auto práve najnižšia, no úplne nový exemplár stál približne o 7 tisíc eur viac. Tento má navyše najazdené iba 6100 km a vskutku bohatú výbavu zahŕňajúcu všetko od navigácie, cez automatickú klimatizáciu až po športový podvozok znížený o 10 mm.

Smart ForJeremy bol prvýkrát v ponuke na autosalóne v Los Angeles v roku 2012. Išlo o koncept, ktorý automobilka vytvorila v spolupráci s módnym návrhárom Jeremy Scottom. Tento voz bol ale elektrický a zadné krídla boli podstatne väčšie. Smart potom koncept previedol do sériovej výroby. ForJeremy dostal menšie krídla a v ponuke sa okrem elektrických variantov objavil taktiež ponúkaný klasický motor.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY