vytisknout velikost písma Chcete Golf s výkonom 400 koní? Nemusíte čakať na továrenskú verziu

Chcete Golf s výkonom 400 koní? Nemusíte čakať na továrenskú verziu

Volkswagen plánoval na budúci rok Golf R s výkonom vyše 400 koní. Ak nechcete na takýto voz čakať, pretože ono to kvôli kauze Dieselgate vlastne nakoniec nie je úplne isté, že takýto Golf naozaj príde, je tu istá netovárenská alternatíva. Volá sa Mcchip-DKR.

O tejto spoločnosti sme písali už niekoľkokrát, napríklad v kontexte Audi TT. Tentoraz prišiel na rad Golf R, ktorý v štandarde ponúka už viac ako dostatočných 221 kW (300 koní) a 380 Nm, po zásahu Mcchip-DKR vzrástlo maximum motora na 288 kW (392 koní) a 472 Nm. Áno, plných 400 koní to síce nie je, ale pre veľmi expresnú jazdu to bude určite viac než dosť.

Ľudia od Mcchip-DKR vymenili turbodúchadlo, zvody a nasadili športový výfuk. K tomu samozrejme prišiel aj nový softvér riadiacej jednotky a dielo bolo dokonané. Ako presne sa tento nárast podpíše na dynamike, to sa zatiaľ nevie. Pretože ale už sériová verzia vie akceleráciu na 100 km/h za menej ako päť sekúnd, pôjde o čertovsky rýchly hatchback.

dkr_12.jpgdkr_13.jpgdkr_14.jpgdkr_15.jpgdkr_02.jpgdkr_03.jpgdkr_07.jpgdkr_01.jpgdkr_04.jpgdkr_05.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY