vytisknout velikost písma Český Volkswagen uviedol Golf Variant 1.4 TGI na zemný plyn

Český Volkswagen uviedol Golf Variant 1.4 TGI na zemný plyn

Český Volkswagen zaradil do ponuky novú položku. Po modeloch Up!, Touran, Passat a Passat Variant prichádza do predaja piaty automobil využívajúci pohon na stlačený zemný plyn CNG. Ako bolo dopredu oznámené, ide o Golf Variant, ktorý dostal označenie 1.4 TGI.

O pohon sa stará benzínová jedna-štvorka naladená na 110 koní. Tá je schopná okrem benzínu spaľovať aj CNG. Pod podlahou batožinového priestoru je uložená nádrž na 15 kg zemného plynu. Volkswagen udáva spotrebu 3,5 kg CNG na 100 km. Na plyn by teda mal prejsť Golf Variant viac než 400 kilometrov s nákladmi pod hranicou 4 centov na prejdený kilometer. Benzínová nádrž ponúkne štandardný objem päťdesiatich litrov.

Golf Variant 1.4 TGI bude dostupný ako v kombinácii so šesťstupňovým manuálom, tak aj so sedemstupňovou automatickou prevodovkou. Prvá cena činí v prepočte 17 046 eur. Len pre porovnanie, dieselová jedna-šestka s výkonom 105 koní vyjde v prepočte na 16 465 eur (v oboch prípadoch výbava Trendline).

V porovnaní s verziou 1.4 TSI (122 k) si priplatíte za CNG 1 600 eur. Mimochodom v prostrednej výbave Comfortline vyjde nové TGI na 18 319 eur. Za totožné peniaze zároveň Volkswagen ponúka 1.6 TDI BlueMotion taktiež s maximálnym výkonom 110 koní.

 
 

golf_tgi_1.JPG golf_tgi_3.JPG

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY