vytisknout velikost písma Česká Škoda oznámila cenu pre Fabiu Combi. Začína od 9 462 eur

Česká Škoda oznámila cenu pre Fabiu Combi. Začína od 9 462 eur

V januári budúceho roka uvedie Škoda na trhu novú Fabiu s karosériou kombi. Auto sa predstavilo na autosalóne v Paríži, dnes už sú k dispozícii aj základné fakty týkajúce sa cenníka. Najdostupnejšie prevedenie bude u našich západných susedov stáť 9 462 eur. 

Základná cena sa týka prevedenia s výbavou Active a benzínovým trojvalcom 1.0 MPI naladeným na 55 kW (75 k). Štandardom je pre túto verziu centrálne zamykanie, šesť airbagov, systém XDS+ alebo multikolízna brzda. Keď sa pozrieme na ďalšie výbavy, zistíme, že v najdostupnejšie verzii chýbajú elektricky ovládané okná vpredu, diaľkové ovládanie centrálneho zamykania, alebo rádio. 

Všetko získate v druhej úrovni Ambition. Najvyššia úroveň Style pridá LED denné svietenie, päťpalcovou dotykovú obrazovku, pätnásťpalcové zliatinové kolesá, bezkľúčové štartovanie alebo automatickú klimatizáciu. 

So základnou výbavou Active si zaobstaráte okrem litrového trojvalca aj motor 1.2 TSI (66 kW) a naftový trojvalec 1.4 TDI (66 kW). Vo výbavách Ambition a Style je potom dostupná tiež výkonnejšia tisícdvestovka TSI (81 kW) alebo diesel 1.4 TDI (77 kW).

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY