vytisknout velikost písma Česká Škoda oznámila cenu pre Fabiu Combi. Začína od 9 462 eur

Česká Škoda oznámila cenu pre Fabiu Combi. Začína od 9 462 eur

V januári budúceho roka uvedie Škoda na trhu novú Fabiu s karosériou kombi. Auto sa predstavilo na autosalóne v Paríži, dnes už sú k dispozícii aj základné fakty týkajúce sa cenníka. Najdostupnejšie prevedenie bude u našich západných susedov stáť 9 462 eur. 

Základná cena sa týka prevedenia s výbavou Active a benzínovým trojvalcom 1.0 MPI naladeným na 55 kW (75 k). Štandardom je pre túto verziu centrálne zamykanie, šesť airbagov, systém XDS+ alebo multikolízna brzda. Keď sa pozrieme na ďalšie výbavy, zistíme, že v najdostupnejšie verzii chýbajú elektricky ovládané okná vpredu, diaľkové ovládanie centrálneho zamykania, alebo rádio. 

Všetko získate v druhej úrovni Ambition. Najvyššia úroveň Style pridá LED denné svietenie, päťpalcovou dotykovú obrazovku, pätnásťpalcové zliatinové kolesá, bezkľúčové štartovanie alebo automatickú klimatizáciu. 

So základnou výbavou Active si zaobstaráte okrem litrového trojvalca aj motor 1.2 TSI (66 kW) a naftový trojvalec 1.4 TDI (66 kW). Vo výbavách Ambition a Style je potom dostupná tiež výkonnejšia tisícdvestovka TSI (81 kW) alebo diesel 1.4 TDI (77 kW).

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY