vytisknout velikost písma Česká lízingovka ponúka Pagani Huayra za 23-tisíc. Mesačne

Česká lízingovka ponúka Pagani Huayra za 23-tisíc. Mesačne

O operatívnom lízingu automobilov sa v Českej republike začalo viac hovoriť v súvislosti s programom Škoda bez starostí mladoboleslavskej automobilky. Ambície na tomto poli však majú aj iné spoločnosti, ktorých ponuka sa navyše neobmedzuje len na jednu značku. Napríklad spoločnosť LeasePlan ponúka naozaj rozmanitý sortiment áut na prenájom.

V jej internetovom katalógu možno naraziť aj na superšportové Pagani Huayra. Talianske kupé s preplňovaným dvanásťvalcom AMG stojí viac ako milión eur bez DPH a miestnych daní. Vďaka ponuke LeasePlanu je ale dosiahnuteľné aj pre bežných smrteľníkov.

Stačí, keď si môžete každý mesiac dať bokom 23 tisíc eur, respektíve 28 tisíc eur s DPH. Prenájom je na tri roky, pričom ročne môžete najazdiť najviac pätnásť tisíc kilometrov. O tisícku lacnejšie mesačne vyjde McLaren P1. Ponuka má ale ešte rezervy, vozidlá značiek Porsche alebo Ferrari sme v nej hľadali márne.

Môžeme sa domnievať, že LeasePlan v skutočnosti nepredpokladá, že by Pagani alebo McLaren k prenájmu skutočne "udal". Už preto, že zákazníci v tomto segmente si radi sami vyberajú výbavu a konfiguráciu do najmenších podrobností. Zrejme sa jedná o netradičný spôsob, ako prilákať pozornosť k novej službe.

Najdostupnejším autom v katalógu LeasePlanu je Škoda Fabia 1.2 HTP za 150 eur mesačne. Namiesto jednej Huayry by ste si tak mohli prenajať flotilu 136 Fabii...

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY