vytisknout velikost písma Česká lízingovka ponúka Pagani Huayra za 23-tisíc. Mesačne

Česká lízingovka ponúka Pagani Huayra za 23-tisíc. Mesačne

O operatívnom lízingu automobilov sa v Českej republike začalo viac hovoriť v súvislosti s programom Škoda bez starostí mladoboleslavskej automobilky. Ambície na tomto poli však majú aj iné spoločnosti, ktorých ponuka sa navyše neobmedzuje len na jednu značku. Napríklad spoločnosť LeasePlan ponúka naozaj rozmanitý sortiment áut na prenájom.

V jej internetovom katalógu možno naraziť aj na superšportové Pagani Huayra. Talianske kupé s preplňovaným dvanásťvalcom AMG stojí viac ako milión eur bez DPH a miestnych daní. Vďaka ponuke LeasePlanu je ale dosiahnuteľné aj pre bežných smrteľníkov.

Stačí, keď si môžete každý mesiac dať bokom 23 tisíc eur, respektíve 28 tisíc eur s DPH. Prenájom je na tri roky, pričom ročne môžete najazdiť najviac pätnásť tisíc kilometrov. O tisícku lacnejšie mesačne vyjde McLaren P1. Ponuka má ale ešte rezervy, vozidlá značiek Porsche alebo Ferrari sme v nej hľadali márne.

Môžeme sa domnievať, že LeasePlan v skutočnosti nepredpokladá, že by Pagani alebo McLaren k prenájmu skutočne "udal". Už preto, že zákazníci v tomto segmente si radi sami vyberajú výbavu a konfiguráciu do najmenších podrobností. Zrejme sa jedná o netradičný spôsob, ako prilákať pozornosť k novej službe.

Najdostupnejším autom v katalógu LeasePlanu je Škoda Fabia 1.2 HTP za 150 eur mesačne. Namiesto jednej Huayry by ste si tak mohli prenajať flotilu 136 Fabii...

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY