vytisknout velikost písma Česká lízingovka ponúka Pagani Huayra za 23-tisíc. Mesačne

Česká lízingovka ponúka Pagani Huayra za 23-tisíc. Mesačne

O operatívnom lízingu automobilov sa v Českej republike začalo viac hovoriť v súvislosti s programom Škoda bez starostí mladoboleslavskej automobilky. Ambície na tomto poli však majú aj iné spoločnosti, ktorých ponuka sa navyše neobmedzuje len na jednu značku. Napríklad spoločnosť LeasePlan ponúka naozaj rozmanitý sortiment áut na prenájom.

V jej internetovom katalógu možno naraziť aj na superšportové Pagani Huayra. Talianske kupé s preplňovaným dvanásťvalcom AMG stojí viac ako milión eur bez DPH a miestnych daní. Vďaka ponuke LeasePlanu je ale dosiahnuteľné aj pre bežných smrteľníkov.

Stačí, keď si môžete každý mesiac dať bokom 23 tisíc eur, respektíve 28 tisíc eur s DPH. Prenájom je na tri roky, pričom ročne môžete najazdiť najviac pätnásť tisíc kilometrov. O tisícku lacnejšie mesačne vyjde McLaren P1. Ponuka má ale ešte rezervy, vozidlá značiek Porsche alebo Ferrari sme v nej hľadali márne.

Môžeme sa domnievať, že LeasePlan v skutočnosti nepredpokladá, že by Pagani alebo McLaren k prenájmu skutočne "udal". Už preto, že zákazníci v tomto segmente si radi sami vyberajú výbavu a konfiguráciu do najmenších podrobností. Zrejme sa jedná o netradičný spôsob, ako prilákať pozornosť k novej službe.

Najdostupnejším autom v katalógu LeasePlanu je Škoda Fabia 1.2 HTP za 150 eur mesačne. Namiesto jednej Huayry by ste si tak mohli prenajať flotilu 136 Fabii...

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY