vytisknout velikost písma CES 2016: Ovládanie gestami má už aj elektrický Volkswagen Golf

Palubný systém s modernizovaným dotykovým displejom a funkciou rozpoznania gest dostal elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nič nebráni tomu namontovať ho aj do ďalších modelov skupiny VW.
CES 2016: Ovládanie gestami má už aj elektrický Volkswagen Golf

Ovládanie gestami sa zrejme čoskoro pozrie aj do Volkswagenov. Na výstave spotrebnej elektroniky CES 2016 predstavila automobilka VW predprodukčný koncept palubného systému s modernizovaným dotykovým displejom a funkciou rozpoznania gest, ktorú sme tu mohli vidieť už v minulom roku na koncepte Golf R Touch.

golf touch.jpg
Infotainment Volkswagenu e-Golf Touch podporuje ovládanie gestami

Dostal ho zatiaľ len elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nič nebráni tomu namontovať tento systém do ostatných Golfov, Passatov a spol. Čisto teoreticky by sa mohol pozrieť aj do vozidiel značky Škoda alebo Seat a určite bude mať záujem aj Audi. V Porsche sa ale do ovládania gestami príliš nehrnú...

Prvé auto od VW, ktoré by malo dostať práve ovládanie gestami, je faceliftovaný Volkswagen Golf. Ten by mal byť predstavený už tento rok.
Spolu s tým sa v e-Golfe ukazuje nový centrálny dotykový displej s uhlopriečkou 9,2 palca a rozlíšením 1280x640 pixelov. Obrazovka je konfigurovateľná a vodič si môže nastaviť zobrazenie funkcií, ktoré najčastejšie používa, aby sa nemusel preklikávať celým menu.

Z ďalších noviniek predstavil Volkswagen vylepšené hlasové ovládanie, ktoré by sa malo dostať do sériových áut v priebehu tohtoročného leta. Po novom je tu aj možnosť pripojenia tabletov napríklad zo zadných sedadiel na palubný systém vozidla.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY