vytisknout velikost písma CES 2016: Ovládanie gestami má už aj elektrický Volkswagen Golf

Palubný systém s modernizovaným dotykovým displejom a funkciou rozpoznania gest dostal elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nič nebráni tomu namontovať ho aj do ďalších modelov skupiny VW.
CES 2016: Ovládanie gestami má už aj elektrický Volkswagen Golf

Ovládanie gestami sa zrejme čoskoro pozrie aj do Volkswagenov. Na výstave spotrebnej elektroniky CES 2016 predstavila automobilka VW predprodukčný koncept palubného systému s modernizovaným dotykovým displejom a funkciou rozpoznania gest, ktorú sme tu mohli vidieť už v minulom roku na koncepte Golf R Touch.

golf touch.jpg
Infotainment Volkswagenu e-Golf Touch podporuje ovládanie gestami

Dostal ho zatiaľ len elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nič nebráni tomu namontovať tento systém do ostatných Golfov, Passatov a spol. Čisto teoreticky by sa mohol pozrieť aj do vozidiel značky Škoda alebo Seat a určite bude mať záujem aj Audi. V Porsche sa ale do ovládania gestami príliš nehrnú...

Prvé auto od VW, ktoré by malo dostať práve ovládanie gestami, je faceliftovaný Volkswagen Golf. Ten by mal byť predstavený už tento rok.
Spolu s tým sa v e-Golfe ukazuje nový centrálny dotykový displej s uhlopriečkou 9,2 palca a rozlíšením 1280x640 pixelov. Obrazovka je konfigurovateľná a vodič si môže nastaviť zobrazenie funkcií, ktoré najčastejšie používa, aby sa nemusel preklikávať celým menu.

Z ďalších noviniek predstavil Volkswagen vylepšené hlasové ovládanie, ktoré by sa malo dostať do sériových áut v priebehu tohtoročného leta. Po novom je tu aj možnosť pripojenia tabletov napríklad zo zadných sedadiel na palubný systém vozidla.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY