vytisknout velikost písma CES 2016: Ovládanie gestami má už aj elektrický Volkswagen Golf

Palubný systém s modernizovaným dotykovým displejom a funkciou rozpoznania gest dostal elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nič nebráni tomu namontovať ho aj do ďalších modelov skupiny VW.
CES 2016: Ovládanie gestami má už aj elektrický Volkswagen Golf

Ovládanie gestami sa zrejme čoskoro pozrie aj do Volkswagenov. Na výstave spotrebnej elektroniky CES 2016 predstavila automobilka VW predprodukčný koncept palubného systému s modernizovaným dotykovým displejom a funkciou rozpoznania gest, ktorú sme tu mohli vidieť už v minulom roku na koncepte Golf R Touch.

golf touch.jpg
Infotainment Volkswagenu e-Golf Touch podporuje ovládanie gestami

Dostal ho zatiaľ len elektrický Volkswagen e-Golf Touch, ale nič nebráni tomu namontovať tento systém do ostatných Golfov, Passatov a spol. Čisto teoreticky by sa mohol pozrieť aj do vozidiel značky Škoda alebo Seat a určite bude mať záujem aj Audi. V Porsche sa ale do ovládania gestami príliš nehrnú...

Prvé auto od VW, ktoré by malo dostať práve ovládanie gestami, je faceliftovaný Volkswagen Golf. Ten by mal byť predstavený už tento rok.
Spolu s tým sa v e-Golfe ukazuje nový centrálny dotykový displej s uhlopriečkou 9,2 palca a rozlíšením 1280x640 pixelov. Obrazovka je konfigurovateľná a vodič si môže nastaviť zobrazenie funkcií, ktoré najčastejšie používa, aby sa nemusel preklikávať celým menu.

Z ďalších noviniek predstavil Volkswagen vylepšené hlasové ovládanie, ktoré by sa malo dostať do sériových áut v priebehu tohtoročného leta. Po novom je tu aj možnosť pripojenia tabletov napríklad zo zadných sedadiel na palubný systém vozidla.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY