vytisknout velikost písma Caterham Seven 620 S: 314 koní, manuál a vyhrievané sedačky

Caterham Seven 620 S: 314 koní, manuál a vyhrievané sedačky

Caterham rozšíril ponuku modelu Seven o vyhotovenie 620S. To v podstate vychádza z ostrého 620R, ale na rozdiel od neho má niekoľko dôležitých zmien, ktoré by vám mali zariadiť pri obyčajnom cestovaní viac pohodlia.

Rovnako ako 620R je ale aj tu dvojlitrový motor Ford Duratec disponujúci výkonom 231 kW (314 k), ktorý spolupracuje s päťstupňovou manuálnou prevodovkou a všetko to ešte navyše doplňuje samosvorný diferenciál na zadnej náprave.

Varianta S má ale inak nastavený podvozok, ktorý je v porovnaní s R pohodlnejší. Vylepšené brzdy však zostali. Voz dohromady váži iba 610 kg, takže je vám asi jasné, že s ním bude použitý motor riadne cvičiť.

Čo sa výbavy týka, 620S má plnohodnotné čelné sklo, v interiéri kožou čalúnené sedačky, nejaký ten karbón alebo športový volant Momo.

Zaujímavým príplatkom je potom možnosť zaobstarať vyhrievané sedačky, čo v Caterhame rozhodne nie je obvyklá vec.

Cena štartuje na sume 60-tisíc eur.

cater_13.jpgcater_14.jpgcater_15.jpgcater_16.jpgcater_17.jpgcater_18.jpgcater_19.jpgcater_20.jpgcater_01.jpgcater_02.jpgcater_03.jpgcater_04.jpgcater_05.jpgcater_06.jpgcater_07.jpgcater_08.jpgcater_09.jpgcater_10.jpgcater_11.jpgcater_12.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY