vytisknout velikost písma Carlsson upravil SLK 55 AMG. Technika ale zostala rovnaká

Carlsson upravil SLK 55 AMG. Technika ale zostala rovnaká

Mercedes-Benz SLK 55 AMG sa dočkal úpravy od spoločnosti Carlsson. Tá sa tentoraz vyhla akýmkoľvek zásahom do techniky, ostatne výkonu má táto verzia už z výroby viac ako dosť, a zamerala sa vyložene na dizajn. Výsledok si môžete pozrieť v priloženej galérii.

Upravené SLK dostalo na karosérii aj do interiéru kombináciu šedej a oranžovej. Karoséria je celá lakovaná matne šedou farbou, ktorú dopĺňajú oranžové detaily. Carlsson potom pridal dozadu ešte decentný spojler, vpredu vymenil logo Mercedes za svoje a auto postavil na devätnásťpalcové zliatinové kolesá.

V interiéri sa vybláznili pracovníci Carlsson viac. Čo mohli, to potiahli Alcantarou, takže tento materiál nájdete na celej palubnej doske, na volante, dverách alebo predných stĺpikoch. Zvyšné dekory sú karbónové. Aby výsledok ladil s karosériou, boli pridané aj oranžové kontrastné švy a oranžovú farbu nájdeme aj na sedadlách.

Mercedes-Benz SLK 55 AMG má pod kapotou benzínový osemvalec s parametrami 310 kW (421 k) a 540 Nm. Na stovke je za 4,6 s a maximálne sa dostane na 250 km/h. Cena základnej verzie činí na slovenskom trhu 70 tisíc eur.

carlsson_04.jpgcarlsson_05.jpgcarlsson_01.jpgcarlsson_14.jpgcarlsson_15.jpgcarlsson_16.jpgcarlsson_02.jpgcarlsson_03.jpgcarlsson_06.jpgcarlsson_07.jpgcarlsson_08.jpgcarlsson_09.jpgcarlsson_10.jpgcarlsson_11.jpgcarlsson_12.jpgcarlsson_13.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY