vytisknout velikost písma Carlsson upravil SLK 55 AMG. Technika ale zostala rovnaká

Carlsson upravil SLK 55 AMG. Technika ale zostala rovnaká

Mercedes-Benz SLK 55 AMG sa dočkal úpravy od spoločnosti Carlsson. Tá sa tentoraz vyhla akýmkoľvek zásahom do techniky, ostatne výkonu má táto verzia už z výroby viac ako dosť, a zamerala sa vyložene na dizajn. Výsledok si môžete pozrieť v priloženej galérii.

Upravené SLK dostalo na karosérii aj do interiéru kombináciu šedej a oranžovej. Karoséria je celá lakovaná matne šedou farbou, ktorú dopĺňajú oranžové detaily. Carlsson potom pridal dozadu ešte decentný spojler, vpredu vymenil logo Mercedes za svoje a auto postavil na devätnásťpalcové zliatinové kolesá.

V interiéri sa vybláznili pracovníci Carlsson viac. Čo mohli, to potiahli Alcantarou, takže tento materiál nájdete na celej palubnej doske, na volante, dverách alebo predných stĺpikoch. Zvyšné dekory sú karbónové. Aby výsledok ladil s karosériou, boli pridané aj oranžové kontrastné švy a oranžovú farbu nájdeme aj na sedadlách.

Mercedes-Benz SLK 55 AMG má pod kapotou benzínový osemvalec s parametrami 310 kW (421 k) a 540 Nm. Na stovke je za 4,6 s a maximálne sa dostane na 250 km/h. Cena základnej verzie činí na slovenskom trhu 70 tisíc eur.

carlsson_04.jpgcarlsson_05.jpgcarlsson_01.jpgcarlsson_14.jpgcarlsson_15.jpgcarlsson_16.jpgcarlsson_02.jpgcarlsson_03.jpgcarlsson_06.jpgcarlsson_07.jpgcarlsson_08.jpgcarlsson_09.jpgcarlsson_10.jpgcarlsson_11.jpgcarlsson_12.jpgcarlsson_13.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY