vytisknout velikost písma Caparo T1 Evolution pozná svoju cenu. Pripravte si viac ako milión eur

Caparo T1 Evolution pozná svoju cenu. Pripravte si viac ako milión eur

Britská formula Caparo T1 určená pre bežnú prevádzku dostane nástupcu, ktorý sa bude volať jednoducho T1 Evolution. Základné fakty boli predstavená už skôr, chýbala ale cena. Spoločnosť však pred časom zverejnila krátku tlačovú správu, v ktorej spomína aj "cenu od". Tá činí 1,1 milióna eur.

Caparo T1 Evolution bude vychádzať z pôvodnej verzie, oproti ktorej ale ponúkne rad úprav. Tou najdôležitejšou je vyšší výkon motora. Zatiaľ čo pôvodný vidlicový osemvalec disponoval maximom 429 kW (583 k), mimochodom pri hmotnosti vozidla 470 kg, novinka dostane 522 kW (710 k). Evolution ponúkne aj upravený podvozok, inak nastavené odpruženie, stabilizáciu alebo vyšší komfort.

Caparo samozrejme sľubuje aj rad príplatkových možností a doslova dychberúce jazdné zážitky. Dizajn samotného vozidla sa má podobať staršej T1.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY