vytisknout velikost písma Cadillac predstavuje ATS-V.R Race Car. Pretekári dostanú 600 koní

Cadillac predstavuje ATS-V.R Race Car. Pretekári dostanú 600 koní

Cadillac predstaví na autosalóne v Los Angeles model ATS-V Coupe a zároveň aj ATS-V s karosériou sedan. Tým ale novinky tejto automobilky nekončia. Došlo tiež na pretekársky špeciál ATS-VR, ktorý vyrazí na pretekárske okruhy budúci rok. Postavený je podľa predpisov FIA GT3 a stretnúť sa má so súpermi z dielne Audi, Bentley, BMW, Ferrari, Lamborghini, alebo Porsche.

Model ATS-VR dostal veľa dielov karosérie vyrobených z karbónu a samozrejme tiež nemôže chýbať bezpečnostná klietka. O pohon sa stará dvakrát preplňovaný šesťvalec schopný vyprodukovať až 441 kW (600 k) a 705 Nm. Motor používa turbodúchadlá BorgWarner a spolupracuje so šesťstupňovou sekvenčnou prevodovkou XTRAC. Tá je umiestnená pri zadnej náprave.

Rozloženie hmotnosti má vďaka tomu takmer ideálny pomer 49/51% v prospech zadnej nápravy. Jazdci sa budú môcť spoľahnúť na brzdy Brembo s kotúčmi veľkosti 380 mm vpredu a 355 mm vzadu. Poháňaná je samozrejme zadná náprava, kde tiež nájdete samosvorný diferenciál.

ats_race_01.jpgats_race_04.jpgats_race_05.jpgats_race_06.jpgats_race_07.jpgats_race_08.jpgats_race_09.jpgats_race_10.jpgats_race_02.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY