vytisknout velikost písma Cadillac CTS-V od Hennessey na brzde, namerali mu tam 1 ​​054 koní

Americká spoločnosť Hennessey opäť dokázala, že vysoký výkon jej áut nie je len reklamnou formulkou...

V súvislosti so značkou Hennessey sa najčastejšie hovorí o jej Venome GT, zrejme najrýchlejšom aute planéty, ale Hennessey prerába aj Corvetty alebo modifikácie špičkových verzií Cadillac CTS-V, a to vrátane kombíkov CTS-V Sport Wagon. Jedno z týchto vozidiel s karosériou kombi a sadou VR1200 pre predchádzajúcu generáciu CTS-V teraz skúšali na brzde. A ako to dopadlo, to uvidíte na videu.

Hennessey CTS V 3.jpgHennessey CTS V 1.jpgHennessey CTS V 2.jpg
Cadillac CTS-V Sport Wagon v ladení Hennessey

Vozidla na zadných kolesách namerali výkon 1 058,2 HP, teda 1 072,9 koní alebo 789,1 kW, a krútiaci moment nejakých 1 380 Nm. Iste, je to o niečo menej ako udáva názov sady modifikácie VR1200, ale každopádne je to úctyhodná porcia a asi málokto by si sťažoval. Pripomeňme, že Hennessey ponúka pre tento motor tiež krotšie modifikácie VR600, VR650, VR800 a VR1000.


 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY