vytisknout velikost písma Cadillac CTS-V od Hennessey na brzde, namerali mu tam 1 ​​054 koní

Americká spoločnosť Hennessey opäť dokázala, že vysoký výkon jej áut nie je len reklamnou formulkou...

V súvislosti so značkou Hennessey sa najčastejšie hovorí o jej Venome GT, zrejme najrýchlejšom aute planéty, ale Hennessey prerába aj Corvetty alebo modifikácie špičkových verzií Cadillac CTS-V, a to vrátane kombíkov CTS-V Sport Wagon. Jedno z týchto vozidiel s karosériou kombi a sadou VR1200 pre predchádzajúcu generáciu CTS-V teraz skúšali na brzde. A ako to dopadlo, to uvidíte na videu.

Hennessey CTS V 3.jpgHennessey CTS V 1.jpgHennessey CTS V 2.jpg
Cadillac CTS-V Sport Wagon v ladení Hennessey

Vozidla na zadných kolesách namerali výkon 1 058,2 HP, teda 1 072,9 koní alebo 789,1 kW, a krútiaci moment nejakých 1 380 Nm. Iste, je to o niečo menej ako udáva názov sady modifikácie VR1200, ale každopádne je to úctyhodná porcia a asi málokto by si sťažoval. Pripomeňme, že Hennessey ponúka pre tento motor tiež krotšie modifikácie VR600, VR650, VR800 a VR1000.


 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY