vytisknout velikost písma Cadillac CTS-V od Hennessey na brzde, namerali mu tam 1 ​​054 koní

Americká spoločnosť Hennessey opäť dokázala, že vysoký výkon jej áut nie je len reklamnou formulkou...

V súvislosti so značkou Hennessey sa najčastejšie hovorí o jej Venome GT, zrejme najrýchlejšom aute planéty, ale Hennessey prerába aj Corvetty alebo modifikácie špičkových verzií Cadillac CTS-V, a to vrátane kombíkov CTS-V Sport Wagon. Jedno z týchto vozidiel s karosériou kombi a sadou VR1200 pre predchádzajúcu generáciu CTS-V teraz skúšali na brzde. A ako to dopadlo, to uvidíte na videu.

Hennessey CTS V 3.jpgHennessey CTS V 1.jpgHennessey CTS V 2.jpg
Cadillac CTS-V Sport Wagon v ladení Hennessey

Vozidla na zadných kolesách namerali výkon 1 058,2 HP, teda 1 072,9 koní alebo 789,1 kW, a krútiaci moment nejakých 1 380 Nm. Iste, je to o niečo menej ako udáva názov sady modifikácie VR1200, ale každopádne je to úctyhodná porcia a asi málokto by si sťažoval. Pripomeňme, že Hennessey ponúka pre tento motor tiež krotšie modifikácie VR600, VR650, VR800 a VR1000.


 

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY