vytisknout velikost písma Cadillac CTS-V Coupe: špeciálna edícia na rozlúčku

Koncern General Motors predstavuje špeciálnu edíciu svojho výkonného kupé Cadillac CTS-V pre modelový rok 2015.
Cadillac CTS-V Coupe: špeciálna edícia na rozlúčku

Pôjde zrejme o labutiu pieseň celého radu Cadillac CTS-V v jej aktuálnej podobe, lebo už čoskoro by sa mala dočkať svojho nástupcu, ktorý svetlo sveta uzrie zrejme už v priebehu budúceho roka. Existujúci Cadillac CTS-V je dodávaný v karosárskych verziách sedan, kombi a kupé a stále má čo povedať najmä vyznávačom relatívne kompaktných a mimoriadne výkonných automobilov, pripomeňme napríklad nedávny test kombi CTS-V 1200 HP od Hennessey na brzde.

Cadillac CTS V 2015 7.jpgCadillac CTS V 2015 1.jpgCadillac CTS V 2015 2.jpgCadillac CTS V 2015 3.jpgCadillac CTS V 2015 4.jpgCadillac CTS V 2015 5.jpgCadillac CTS V 2015 6.jpg
Cadillac CTS-V Coupé v špeciálnom prevedení pre modelový rok 2015

Modifikovaný Cadillac CTS-V Coupé modelového roka 2015 bol pripravený do podoby špeciálnej série, ktorá na prvý pohľad vyniká predovšetkým zatmavenou maskou chladiča a červeno lakovanými brzdovými strmeňmi presvitajúcimi spoza matne čiernych ráfikov. Na výber budú iba tri odtiene lakovania karosérie, biela Crystal, šedá Phantom a čierna Diamond. Vnútri sa toho veľa nezmenilo, no spomenúť musíme aspoň čiernou kožou čalúnené sedadlá Recaro s červeným sťahovaním, semišom potiahnutý volant alebo tmavé drevené dekory Midnight Sapele.

O pohon tohto prevedenia kupé Cadillac CTS-V sa stará kompresorom preplňovaný osemvalec s objemom 6,2 l, ktorý dosahuje výkon 564 koní (415 kW) a krútiaci moment 746 Nm. Kombinovaný môže byť s šesťstupňovou manuálnou, alebo automatickou prevodovkou, poháňané sú samozrejme výhradne kolesá zadnej nápravy. Vyobrazené kupé CTS-V má podľa tvrdenia výrobcu vzniknúť v edícii limitovanej na 500 kusov.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY