vytisknout velikost písma Cadillac ATS Coupé si brúsi zuby na štvorkové BMW

Cadillac ATS Coupé si brúsi zuby na štvorkové BMW

Nové športovo strihané kupé známej značky malo síce svetovú premiéru už v januári v Detroite, ale pri príležitosti ženevského autosalónu zavítal Cadillac ATS Coupé aj na starý kontinent. Ostatne práve odtiaľto pochádza jeho úhlavný súper, BMW radu 4.

_DSC0983.JPG_DSC0984.JPG_DSC0985.JPG
_DSC0987.JPG_DSC0989.JPG_DSC0990.JPG
V Ženeve Cadillac vystavuje ATS Coupé s motorom 2.0 T

S ním má ostro rezaný "Caddy" spoločnú nielen koncepciu s motorom vpredu a pohonom tých správnych kolies, ale aj rozdelenie hmotnosti medzi nápravami v pomere 50:50. Pod kapotou môže mať preplňovaný štvorvalec s výkonom 276 koní, ale viac mu nepochybne pristane motor V6 3,6 l. Jeho 321 koní a 373 Nm už dá elektronickej stabilizácii asi slušne zabrať. Tá je mimochodom vypínateľná v niekoľkých stupňoch a má aj agresívny "okruhový" režim.

Za príplatok vám predajca značky Cadillac ponúkne magnetoreologické tlmiče, ale tiež napríklad pohon všetkých štyroch kolies.

So sedanom CTS má Cadillac ATS Coupé spoločnú prakticky len kapotu. Predná časť, strecha, dvere, blatníky i veko kufra sú iné. Výsledok napriek tomu pôsobí až príliš konzervatívnym dojmom. Ale možno ATS klame telom a na ceste sa predvedie ako poriadny divoch. Veď výrobca sa netají jeho športovými ambíciami...

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY