vytisknout velikost písma Cadillac ATS Coupé si brúsi zuby na štvorkové BMW

Cadillac ATS Coupé si brúsi zuby na štvorkové BMW

Nové športovo strihané kupé známej značky malo síce svetovú premiéru už v januári v Detroite, ale pri príležitosti ženevského autosalónu zavítal Cadillac ATS Coupé aj na starý kontinent. Ostatne práve odtiaľto pochádza jeho úhlavný súper, BMW radu 4.

_DSC0983.JPG_DSC0984.JPG_DSC0985.JPG
_DSC0987.JPG_DSC0989.JPG_DSC0990.JPG
V Ženeve Cadillac vystavuje ATS Coupé s motorom 2.0 T

S ním má ostro rezaný "Caddy" spoločnú nielen koncepciu s motorom vpredu a pohonom tých správnych kolies, ale aj rozdelenie hmotnosti medzi nápravami v pomere 50:50. Pod kapotou môže mať preplňovaný štvorvalec s výkonom 276 koní, ale viac mu nepochybne pristane motor V6 3,6 l. Jeho 321 koní a 373 Nm už dá elektronickej stabilizácii asi slušne zabrať. Tá je mimochodom vypínateľná v niekoľkých stupňoch a má aj agresívny "okruhový" režim.

Za príplatok vám predajca značky Cadillac ponúkne magnetoreologické tlmiče, ale tiež napríklad pohon všetkých štyroch kolies.

So sedanom CTS má Cadillac ATS Coupé spoločnú prakticky len kapotu. Predná časť, strecha, dvere, blatníky i veko kufra sú iné. Výsledok napriek tomu pôsobí až príliš konzervatívnym dojmom. Ale možno ATS klame telom a na ceste sa predvedie ako poriadny divoch. Veď výrobca sa netají jeho športovými ambíciami...

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY