vytisknout velikost písma Cadillac ATS Coupe mieri na BMW radu 4. Ponúkne výkon až 321 koní

Cadillac ATS Coupe mieri na BMW radu 4. Ponúkne výkon až 321 koní

Pokračujeme v detroitských premiérach. Cadillac si pre tento autosalón nachystal novinku v podobe modelu ATS Coupe. Tá logicky vychádza zo sedanu, ktorý u nás prešiel klasickým redakčným testom. Rázvor náprav ostal zachovaný, iná je ale strecha, dvere, zadné blatníky... Zväčšil sa aj rozchod kolies na oboch nápravách.

ATS Coupe ponúkne ideálne rozloženie hmotnosti v pomere 50/50, vyspelý podvozok, brzdy z dielne spoločnosti Brembo, elektrický posilňovač od ZF a tlmiče využívajúce technológiu Magnetic Ride. V ponuke nájdeme ako verzie s pohonom zadných kolies, tak aj štvorkolky.

Po stránke motorov dostanú záujemcovia na výber dve položky. Základom bude preplňovaný dvojliter známy zo sedanu, ktorý sa predáva aj v Slovenskej republike. Výkon zostal rovnaký (276 k), zvyšoval sa ale vrchol krútiaceho momentu. Z pôvodných 353 Nm narástol na 400 Nm. Deväťdesiat percent z tejto hodnoty je k dispozícii v rozmedzí od 2100 do 5400 ot./min.

Výkonnejšie alternatívou je vidlicový šesťvalec s objemom 3,6 l. Ten vyprodukuje 321 koní a maximálne 373 Nm. Pre štvorvalec je možné objednať manuálnu prevodovku alebo šesťstupňový automat, silnejší motor je spojený výhradne s automatom.

V interiéri môžeme očakávať materiály typu kože, hliníka, dreva alebo karbónu. Opäť nechýba napríklad head-up displej, ozvučenie z dielne Bose, wifi hot-spot alebo systém text-to-voice. Na trhu sa nové kupé objaví v lete.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY