vytisknout velikost písma Cadillac ATS Coupé mieri do Európy bez dieselu

Cadillac ATS Coupé mieri do Európy bez dieselu
Zoznam kapitol
  1. Cadillac ATS Coupé
  2. Fotogaléria: Cadillac ATS Coupé

Cadillac mieri do boja s novým modelom BMW radu 4 - ATS Coupé, u nás s začne predávať už za mesiac. Na európskom trhu skúsi šťastie zatiaľ len s preplňovaným benzínovým dvojlitrom s výkonom 203 kW (276 k) a krútiacim momentom 400 Nm. Silný šesťvalec 3,6 l sa do Európy nepozrie.

10_Cadillac_ATS_Coupe_2015.jpg19_Cadillac_ATS_Coupe_2015.jpg11_Cadillac_ATS_Coupe_2015.jpg
Absencia obligátneho dieselu v Európe je čudná, no efektívne preplňovaný benzínový štvorvalec bude poskytovať slušnú dynamiku. Štvorkolka je za príplatok

Ani prevodovku si zákazníci vybrať nemôžu. Dostanú šesťstupňový automat. Stovku má Cadillac ATS Coupé zvládnuť za 5,8 sekundy a rozbehne sa na 250 km/h. K úspechu na európskom trhu by autu určite pomohol diesel, ale o tom sa zatiaľ nehovorí. Pohon všetkých kolies je za príplatok.

Európska špecifikácia Cadillacu ATS sa od tej americkej líši napríklad účinnejšou brzdovou sústavou Brembo a novými 18 "kolesami. Aj podvozok so vzperami MacPherson vpredu a päťprvkovým nezávislým zavesením vzadu sa dočkal odlišného naladenia.

Čo sa výbavy týka, môžu sa zákazníci tešiť na varovanie pred opustením jazdného pruhu, stráženie slepého uhla, rozpoznávanie dopravných značiek a varovanie pred blížiacou sa kolíziou. Audio systém Bose s dvanástimi reproduktormi disponuje aj systémom aktívneho rušenia nežiadúcich zvukov a zaujímavosťou je napríklad bezdrôtové dobíjanie kompatibilných mobilných telefónov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY