vytisknout velikost písma Buick Regal GS ukazuje, ako by mohol vyzerať Opel Insignia OPC

Šesťvalec by sa pod kapotu novej Insignie vošiel, ukazujú iné verzie. V Austrálii a USA bude mať príbuzný model motor 3,6 l V6. V Európe sa však Opel Insignia OPC dočká len dvojlitrového štvorvalca.
Buick Regal GS ukazuje, ako by mohol vyzerať Opel Insignia OPC

Kým napríklad na austrálskom trhu sa Opel Insignia predávaný ako Holden Commodore dočkal šesťvalca 3,6 l, v Európe je najvýkonnejšou motorizáciou preplňovaný dvojlitrový štvorvalec. Napriek tomu sa stále čaká na to, ako to bude s verziou Insignia OPC, ktorá by mala tvoriť vrchol motorovej ponuky.

Niečo môžu naznačiť prvé snímky modelu Buick Regal GS pre čínsky trh, čo je tiež vlastne Insignia, len upravená pre požiadavky miestneho trhu a s iným emblémom na kapote. Presné špecifikácie pohonnej jednotky budú oznámené neskôr.

Šesťvalec dostane aj americká verzia Buicku, rovnako ako tá austrálska. V Európe máme ale s takým motorom smolu.

Vedenie Opelu už skôr naznačilo, že šesťvalec v Insignii OPC nebude, namiesto neho príde výkonnejšia verzia dvojlitrového štvorvalca. Ten by mohol dosahovať výkon cez 220 kW (300 k). Európsky Opel Insignia OPC sa bude štandardne dodávať s pohonom všetkých kolies a pravdepodobne aj s automatickou prevodovkou.

Staršia Insignia OPC mala šesťvalec 2,8 l s dvoma turbami a výkon 325 koní, ale tiež bola ťažšia. Nový model schudne viac až 200 kg, takže mierny úbytok výkonu by nemusel toľko vadiť. Insignia OPC sa bude predávať ako liftback a kombi.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY