vytisknout velikost písma Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplároch, zostáva posledných 50 vozov

V dielňach automobilky Bugatti vznikol Veyron s poradovým číslom 400. Odchádza k zákazníkovi na Stredný východ.
Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplároch, zostáva posledných 50 vozov

Od roku 2005, kedy sa rozbehla malosériová výroba modelu Bugatti Veyron, jedného z najvýraznejších superšportových automobilov našej doby, našlo svojich zákazníkov už 300 kupé tohto typu. V súčasnosti sa vyrábajú už len roadstery a tých už do sveta vyšlo 100. V súlade s pôvodným zámerom materského koncernu VW Group sa tak dostane už len na posledných 50 záujemcov, a potom sa nad výrobou Veyronu zavrie voda.

Obnovený záujem o tento model priniesla premiéra série Bugatti Legends, ktorá bude postupne pripomínať šesť významných postáv z dejín značky Bugatti. Prvá edícia niesla meno Veyron JP Wimille, tento rok vo Frankfurte nasledoval Veyron Jean Bugatti a o niekoľko týždňov neskôr sme sa v Dubaji dočkali premiéry modelu Veyron Meo Costantini. Jubilejné 400. vozidlo pochádza práve z edície JP Wimille a za sumu 2,13 mil eur si ho vydal istý zákazník zo Stredného východu.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY