vytisknout velikost písma Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplároch, zostáva posledných 50 vozov

V dielňach automobilky Bugatti vznikol Veyron s poradovým číslom 400. Odchádza k zákazníkovi na Stredný východ.
Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplároch, zostáva posledných 50 vozov

Od roku 2005, kedy sa rozbehla malosériová výroba modelu Bugatti Veyron, jedného z najvýraznejších superšportových automobilov našej doby, našlo svojich zákazníkov už 300 kupé tohto typu. V súčasnosti sa vyrábajú už len roadstery a tých už do sveta vyšlo 100. V súlade s pôvodným zámerom materského koncernu VW Group sa tak dostane už len na posledných 50 záujemcov, a potom sa nad výrobou Veyronu zavrie voda.

Obnovený záujem o tento model priniesla premiéra série Bugatti Legends, ktorá bude postupne pripomínať šesť významných postáv z dejín značky Bugatti. Prvá edícia niesla meno Veyron JP Wimille, tento rok vo Frankfurte nasledoval Veyron Jean Bugatti a o niekoľko týždňov neskôr sme sa v Dubaji dočkali premiéry modelu Veyron Meo Costantini. Jubilejné 400. vozidlo pochádza práve z edície JP Wimille a za sumu 2,13 mil eur si ho vydal istý zákazník zo Stredného východu.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY