vytisknout velikost písma Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplároch, zostáva posledných 50 vozov

V dielňach automobilky Bugatti vznikol Veyron s poradovým číslom 400. Odchádza k zákazníkovi na Stredný východ.
Bugatti Veyron vzniklo už v 400 exemplároch, zostáva posledných 50 vozov

Od roku 2005, kedy sa rozbehla malosériová výroba modelu Bugatti Veyron, jedného z najvýraznejších superšportových automobilov našej doby, našlo svojich zákazníkov už 300 kupé tohto typu. V súčasnosti sa vyrábajú už len roadstery a tých už do sveta vyšlo 100. V súlade s pôvodným zámerom materského koncernu VW Group sa tak dostane už len na posledných 50 záujemcov, a potom sa nad výrobou Veyronu zavrie voda.

Obnovený záujem o tento model priniesla premiéra série Bugatti Legends, ktorá bude postupne pripomínať šesť významných postáv z dejín značky Bugatti. Prvá edícia niesla meno Veyron JP Wimille, tento rok vo Frankfurte nasledoval Veyron Jean Bugatti a o niekoľko týždňov neskôr sme sa v Dubaji dočkali premiéry modelu Veyron Meo Costantini. Jubilejné 400. vozidlo pochádza práve z edície JP Wimille a za sumu 2,13 mil eur si ho vydal istý zákazník zo Stredného východu.

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY