vytisknout velikost písma Bugatti Veyron musí ísť do servisu. Nesprávne ukazuje zostatok paliva v nádrži

Bugatti Veyron musí ísť do servisu. Nesprávne ukazuje zostatok paliva v nádrži

Len si nemyslite, že exkluzívne vrcholné superšporty pre tých najbohatších nemusia čas od času neplánovane do servisu. Jedna zvolávacia akcia sa teraz týka najrýchlejšieho sériového auta planéty, teda Bugatti Veyron. Môže sa stať, že zatiaľ čo vám palubný počítač ukazuje ešte pol nádrže, vy budete na suchu.

Zvolávacia akcia sa týka celkovo 72 áut, ktoré boli vyrobené medzi 3. októbrom 2006 a 17. januárom 2010. Vzťahuje sa aj na vozidlá Veyron Grand Sport vyrobené od 29. septembra 2009 do 30. júna 2010. Servisy vymenia riadiacu jednotku, ktorá má na starosti palivovú nádrž. Spolu s tým dôjde aj k úprave riadiaceho softvéru, aby ukazoval vodičovi správne údaje o dojazde.

To ale nie je jediná zvolávacia akcia týkajúca sa Veyron. Ďalších 13 áut vyrobených medzi 3. októbrom 2006 a 22. decembrom 2006 musí dostať nové káblové vedenie k akumulátoru od alternátora a nový alternátor, hrozí tu totiž korózia a skrat.

A ešte jedna zvolávacia akcia dopadla na Veyron. Celkom 87 vozidiel môže mať chybný a korodujúci hliníkový kryt podvozka, ktorý sa môže pri jazde uvoľniť a spôsobiť nielen poškodenie auta, ale predovšetkým môže ohroziť ostatných účastníkov premávky.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY