vytisknout velikost písma Bugatti Veyron musí ísť do servisu. Nesprávne ukazuje zostatok paliva v nádrži

Bugatti Veyron musí ísť do servisu. Nesprávne ukazuje zostatok paliva v nádrži

Len si nemyslite, že exkluzívne vrcholné superšporty pre tých najbohatších nemusia čas od času neplánovane do servisu. Jedna zvolávacia akcia sa teraz týka najrýchlejšieho sériového auta planéty, teda Bugatti Veyron. Môže sa stať, že zatiaľ čo vám palubný počítač ukazuje ešte pol nádrže, vy budete na suchu.

Zvolávacia akcia sa týka celkovo 72 áut, ktoré boli vyrobené medzi 3. októbrom 2006 a 17. januárom 2010. Vzťahuje sa aj na vozidlá Veyron Grand Sport vyrobené od 29. septembra 2009 do 30. júna 2010. Servisy vymenia riadiacu jednotku, ktorá má na starosti palivovú nádrž. Spolu s tým dôjde aj k úprave riadiaceho softvéru, aby ukazoval vodičovi správne údaje o dojazde.

To ale nie je jediná zvolávacia akcia týkajúca sa Veyron. Ďalších 13 áut vyrobených medzi 3. októbrom 2006 a 22. decembrom 2006 musí dostať nové káblové vedenie k akumulátoru od alternátora a nový alternátor, hrozí tu totiž korózia a skrat.

A ešte jedna zvolávacia akcia dopadla na Veyron. Celkom 87 vozidiel môže mať chybný a korodujúci hliníkový kryt podvozka, ktorý sa môže pri jazde uvoľniť a spôsobiť nielen poškodenie auta, ale predovšetkým môže ohroziť ostatných účastníkov premávky.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY