vytisknout velikost písma Bugatti Veyron Ettore Bugatti: Séria legiend končí bez Elišky Junkovej

Bugatti Veyron Ettore Bugatti: Séria legiend končí bez Elišky Junkovej

Na Pebble Beach bude možné vidieť všetkých zástupcov série Les Légendes de Bugatti. Už skôr predstavenú edíciu odprevadí posledná novinka, ktorá je venovaná zakladateľovi automobilky. Pre slovenských a českých fanúšikov vysnívaná edícia Elizabeth Junek, o ktorej sa niekoľkokrát hovorilo, nakoniec realizovaná nebude.

Základom je opäť Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse. Farebná kombinácia tentoraz odkazuje do dávnej minulosti, presne povedané na model Type 41 Royale z roku 1932. Karoséria kombinuje hliník a tmavý karbón. Veľmi pekným detailom je podpis zakladateľa automobilky umiestnený na viečku nádrže. V interiéri nájdeme dva druhy kože a opäť tmavý karbón.

Séria Les Légendes de Bugatti tak nakoniec obsahuje verzie Jean-Pierre Wimille, Jean Bugatti, Meo Constantini, Rembrandt Bugatti, Black Bess a Ettore Bugatti. Cena aktuálnej novinky výrazne prekročí dva milióny eur.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY