vytisknout velikost písma Bugatti Veyron Ettore Bugatti: Séria legiend končí bez Elišky Junkovej

Bugatti Veyron Ettore Bugatti: Séria legiend končí bez Elišky Junkovej

Na Pebble Beach bude možné vidieť všetkých zástupcov série Les Légendes de Bugatti. Už skôr predstavenú edíciu odprevadí posledná novinka, ktorá je venovaná zakladateľovi automobilky. Pre slovenských a českých fanúšikov vysnívaná edícia Elizabeth Junek, o ktorej sa niekoľkokrát hovorilo, nakoniec realizovaná nebude.

Základom je opäť Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse. Farebná kombinácia tentoraz odkazuje do dávnej minulosti, presne povedané na model Type 41 Royale z roku 1932. Karoséria kombinuje hliník a tmavý karbón. Veľmi pekným detailom je podpis zakladateľa automobilky umiestnený na viečku nádrže. V interiéri nájdeme dva druhy kože a opäť tmavý karbón.

Séria Les Légendes de Bugatti tak nakoniec obsahuje verzie Jean-Pierre Wimille, Jean Bugatti, Meo Constantini, Rembrandt Bugatti, Black Bess a Ettore Bugatti. Cena aktuálnej novinky výrazne prekročí dva milióny eur.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY