vytisknout velikost písma Bugatti predalo všetkých 450 Veyronov. Ten posledný sa ukáže v Ženeve

Bugatti predalo všetkých 450 Veyronov. Ten posledný sa ukáže v Ženeve

Koncom decembra minulého roka sa dostala na verejnosť informácie o tom, že je Bugatti Veyron takmer vypredané. Pred viac ako mesiacom mala automobilka k dispozícii posledných osem exemplárov. Teraz to vyzerá, že kariéra tohto slávneho superšportu definitívne končí. Všetko je predané.
V rozhovore pre Auto Motor und Sport to povedal prezident automobilky Wolfgang Dürheimer. Ten vyhlásil, že sa na blížiacom autosalóne ukáže štyristopäťdesiaty Veyron a Bugatti tým túto kapitolu svojej histórie definitívne uzavrie.

Bugatti Veyron sa predáva už od roku 2005. Na svojich 450 kusov teda tento model potreboval veľmi dlhú dobu a mnoho špeciálnych edícií. V porovnaní so súčasnými superšportmi typu Porsche 918 Spyder (918 kusov predaných zhruba za rok), LaFerrari (499 kusov) alebo McLaren P1 (375 kusov), po ktorých sa len zaprášilo, to je de facto predajný prepadák. Uvidíme, s čím príde pripravovaný nástupca.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY