vytisknout velikost písma Bugatti postavilo exkluzívne jachtu s cenou od 2 milióny eur

Bugatti postavilo exkluzívne jachtu s cenou od 2 milióny eur

Niektoré automobilky si čas od času odskočia od svojho hlavného výrobného programu a vytvoria niečo, čo na ceste jazdiť nemôže. Luxusné značky v takýchto prípadoch tak nejako prirodzene mieria na vodu. Spomínate si napríklad na Rolls-Royce Aeroboat? S niečím podobným teraz prichádza aj Bugatti. Ak máte záujem, budete potrebovať naozaj veľké množstvo peňazí.

Bugatti totiž v spolupráci so spoločnosťou Palmer Johnson, čo je výrobca luxusných jácht, pripravuje model Niniette. Pôjde o exkluzívnu jachtu, ktorá má svojim dizajnom odkazovať na modely tejto známej automobilky.

Konkrétne by sme mali na jachte vidieť prvky prevzaté z Type 57 C Atlante, Type 41 Royale a nakoniec aj kombinácia dvoch farieb ako taká má byť odkazom na Bugatti. Loď je samozrejme karbónová, paluba môže byť vyrobená z javorového alebo dubového dreva.

Bugatti bude ponúkať tri verzie rôznej veľkosti. Tá najmenšia sa volá PJ42 Niniette a je dlhá približne 13 m (42 stôp). Ide tiež o najlacnejší model, na ktorý vám budú stačiť v prepočte 2 milióny eur. Pravým opakom je PJ88 Niniette, ktorá je dlhá približne 27 metrov.

Stredom ponuky má byť PJ63 Niniette. Tá ponúkne dĺžku 20 m, palubu s plochou 63 m2, respektíve salón v podpalubí o veľkosti 43 m2. Okrem kabíny pre posádku je tu miesto pre štyri hostí. Toto prevedenie vás bude stáť necelých 3,3 milióna eur

O motore Bugatti vo svojej správe nič nepíše, spomína ale maximálnu rýchlosť. Nová jachta bude schopná jazdiť rýchlosťou až 70 km/h. Výroba každého z troch modelov zaberie približne rok.

niniette_4.jpgniniette_3.jpgniniette_1.jpgniniette_2.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

27. 2. 2017 | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY