vytisknout velikost písma Bugatti postavilo exkluzívne jachtu s cenou od 2 milióny eur

Bugatti postavilo exkluzívne jachtu s cenou od 2 milióny eur

Niektoré automobilky si čas od času odskočia od svojho hlavného výrobného programu a vytvoria niečo, čo na ceste jazdiť nemôže. Luxusné značky v takýchto prípadoch tak nejako prirodzene mieria na vodu. Spomínate si napríklad na Rolls-Royce Aeroboat? S niečím podobným teraz prichádza aj Bugatti. Ak máte záujem, budete potrebovať naozaj veľké množstvo peňazí.

Bugatti totiž v spolupráci so spoločnosťou Palmer Johnson, čo je výrobca luxusných jácht, pripravuje model Niniette. Pôjde o exkluzívnu jachtu, ktorá má svojim dizajnom odkazovať na modely tejto známej automobilky.

Konkrétne by sme mali na jachte vidieť prvky prevzaté z Type 57 C Atlante, Type 41 Royale a nakoniec aj kombinácia dvoch farieb ako taká má byť odkazom na Bugatti. Loď je samozrejme karbónová, paluba môže byť vyrobená z javorového alebo dubového dreva.

Bugatti bude ponúkať tri verzie rôznej veľkosti. Tá najmenšia sa volá PJ42 Niniette a je dlhá približne 13 m (42 stôp). Ide tiež o najlacnejší model, na ktorý vám budú stačiť v prepočte 2 milióny eur. Pravým opakom je PJ88 Niniette, ktorá je dlhá približne 27 metrov.

Stredom ponuky má byť PJ63 Niniette. Tá ponúkne dĺžku 20 m, palubu s plochou 63 m2, respektíve salón v podpalubí o veľkosti 43 m2. Okrem kabíny pre posádku je tu miesto pre štyri hostí. Toto prevedenie vás bude stáť necelých 3,3 milióna eur

O motore Bugatti vo svojej správe nič nepíše, spomína ale maximálnu rýchlosť. Nová jachta bude schopná jazdiť rýchlosťou až 70 km/h. Výroba každého z troch modelov zaberie približne rok.

niniette_4.jpgniniette_3.jpgniniette_1.jpgniniette_2.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY