vytisknout velikost písma Bugatti niečo chystá. Bude to koncept superšportu Chiron?

Bugatti niečo chystá. Bude to koncept superšportu Chiron?

Vyzerá to, že Bugatti privezie na autosalón do Frankfurtu prekvapenie. Aké? Koncept nástupcu šialeného Veyronu, ktorý sa má volať Bugatti Chiron. Pôvodne sa mal vozidlo predstaviť až v roku 2016, ale kto vie, s čím Bugatti nakoniec príde.

Nástupca Veyronu má byť vraj ešte dokonalejší a aj keď automobilka nevydala žiadne oficiálne vyhlásenie, hovorí sa o hybridnom systéme, výkone asi 1500 koní a krútiacom momente cez 1500 Nm. Maximálna rýchlosť bude ležať zase niekde za hranicou 400 km/h, novinka zrýchli na stovku za dve sekundy.

Pod kapotou by mala byť zásadne prepracovaná jednotka z Veyronu, teda osemlitrový šestnásťvalec so štyrmi turbodúchadlami (to znie v dnešnej euroekologickej dobe vskutku ľubozvučne). Tentokrát by malo ísť dokonca o elektricky ovládané turbá.

Produkcia následníka Veyronu by tiež mala byť značne obmedzená, pretože Veyron sa potýka s nedostatkom záujmu a ceny "ojazdených" áut klesajú. Nie je z neho očakávaný zberateľský artikel.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY