vytisknout velikost písma Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva milióny eur

Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva milióny eur

Bugatti pokračuje v uvádzaní limitovaných edícií Veyronu pomenovaných po pretekároch spätých s minulosťou značky. Na autosalóne v Dubaji sa predstavuje Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini.

5416010811910244380.jpg10403928761503683415.jpg5242098157542400.jpg
Detaily novej limitovanej edície Veyronu odkazujú na preteky Targa Florio

Meo Constantini dvakrát vyhral slávne preteky Targa Florio na Sicílii, šéfoval továrenskému tímu Bugatti a bol osobným priateľom Ettore Bugattiho. Veyron nesúce jeho meno má špeciálny lak, odkazujúci na tradičné farby francúzskych pretekárskych vozidiel, čalúnenie prešívané modrou niťou a mapku trati Targa Florio na hliníkovom štítku v kokpite aj na spodnej strane zadného prítlačného krídla.

Zdrojom hnacej sily je opäť motor W16 s objemom 8,0 l, ktorý vďaka štvorici turbodúchadiel dosahuje výkon 1200 koní a krútiaceho momentu 1500 Nm. Zrýchlenie na stovku zvládne tento Veyron za 2,6 s a vo vysokorýchlostnej konfigurácii vyvinie až 408 km/h.

Toto všetko si skupina Volkswagen cení na 2,09 milióna eur bez DPH a miestnych daní. Oproti takému Lamborghini Veneno Roadster, o ktorom sme písali nedávno, je to stále celkom lacný brat.

Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini vznikne v počte iba troch kusov. Edícia nadväzuje na Bugatti Veyron Jean - Pierre Wimille a Bugatti Veyron Jean Bugatti z rady Les legendes de Bugatti.

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Záujemcovia o lacnejšiu alternatívu skôr automaticky volili Defender, lenže ten už si dnes nekúpite. Okrem Jeepu Wrangler je tak Professional posledným zástupcom svojho druhu.

16. 5. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY