vytisknout velikost písma Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva milióny eur

Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva milióny eur

Bugatti pokračuje v uvádzaní limitovaných edícií Veyronu pomenovaných po pretekároch spätých s minulosťou značky. Na autosalóne v Dubaji sa predstavuje Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini.

5416010811910244380.jpg10403928761503683415.jpg5242098157542400.jpg
Detaily novej limitovanej edície Veyronu odkazujú na preteky Targa Florio

Meo Constantini dvakrát vyhral slávne preteky Targa Florio na Sicílii, šéfoval továrenskému tímu Bugatti a bol osobným priateľom Ettore Bugattiho. Veyron nesúce jeho meno má špeciálny lak, odkazujúci na tradičné farby francúzskych pretekárskych vozidiel, čalúnenie prešívané modrou niťou a mapku trati Targa Florio na hliníkovom štítku v kokpite aj na spodnej strane zadného prítlačného krídla.

Zdrojom hnacej sily je opäť motor W16 s objemom 8,0 l, ktorý vďaka štvorici turbodúchadiel dosahuje výkon 1200 koní a krútiaceho momentu 1500 Nm. Zrýchlenie na stovku zvládne tento Veyron za 2,6 s a vo vysokorýchlostnej konfigurácii vyvinie až 408 km/h.

Toto všetko si skupina Volkswagen cení na 2,09 milióna eur bez DPH a miestnych daní. Oproti takému Lamborghini Veneno Roadster, o ktorom sme písali nedávno, je to stále celkom lacný brat.

Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini vznikne v počte iba troch kusov. Edícia nadväzuje na Bugatti Veyron Jean - Pierre Wimille a Bugatti Veyron Jean Bugatti z rady Les legendes de Bugatti.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY