vytisknout velikost písma Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva milióny eur

Bugatti Legend Meo Costantini je limitovaný Veyron za dva milióny eur

Bugatti pokračuje v uvádzaní limitovaných edícií Veyronu pomenovaných po pretekároch spätých s minulosťou značky. Na autosalóne v Dubaji sa predstavuje Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini.

5416010811910244380.jpg10403928761503683415.jpg5242098157542400.jpg
Detaily novej limitovanej edície Veyronu odkazujú na preteky Targa Florio

Meo Constantini dvakrát vyhral slávne preteky Targa Florio na Sicílii, šéfoval továrenskému tímu Bugatti a bol osobným priateľom Ettore Bugattiho. Veyron nesúce jeho meno má špeciálny lak, odkazujúci na tradičné farby francúzskych pretekárskych vozidiel, čalúnenie prešívané modrou niťou a mapku trati Targa Florio na hliníkovom štítku v kokpite aj na spodnej strane zadného prítlačného krídla.

Zdrojom hnacej sily je opäť motor W16 s objemom 8,0 l, ktorý vďaka štvorici turbodúchadiel dosahuje výkon 1200 koní a krútiaceho momentu 1500 Nm. Zrýchlenie na stovku zvládne tento Veyron za 2,6 s a vo vysokorýchlostnej konfigurácii vyvinie až 408 km/h.

Toto všetko si skupina Volkswagen cení na 2,09 milióna eur bez DPH a miestnych daní. Oproti takému Lamborghini Veneno Roadster, o ktorom sme písali nedávno, je to stále celkom lacný brat.

Bugatti Grand Sport Vitesse Legend Meo Costantini vznikne v počte iba troch kusov. Edícia nadväzuje na Bugatti Veyron Jean - Pierre Wimille a Bugatti Veyron Jean Bugatti z rady Les legendes de Bugatti.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY