vytisknout velikost písma Budúci Lexus CT možno nebude len hybrid. Uvidíme ho o dva roky

Budúci Lexus CT možno nebude len hybrid. Uvidíme ho o dva roky

Hatchback Lexus CT200h ešte musí na trhu nejaký ten rok vydržať, náhrada sa ešte len chystá a skôr ako v roku 2017 ju neuvidíme. Prvýkrát by sa ale pod kapotou mohol objaviť aj iný motor a auto by tak nemuselo zostať len pri hybridného pohonu z Priusu.

Pokiaľ ide o techniku, budúca generácia je plánovaná na novej modulárnej platforme Toyoty TNGA, na ktorej stojí aj nová generácia Priusu. Práve prílišná technická (a dynamická) podobnosť s Priusom zrejme bola Lexusu CT200h na škodu, preto by sa ďalšia generácia mala zmeniť.

Základným motorom by mal byť opäť pohon z Toyoty Prius, v tomto prípade teda štvorvalec 1,8 l s elektromotormi, ale pod kapotu by sa mohol pozrieť aj iný motor s alebo bez hybridného systému. Pokiaľ ide o hybrid, ten by mohol vzniknúť aj ako štvorkolka, pretože toto usporiadanie platforma TNGA umožňuje.

Iste vieme to, že s turbodieselom sa Lexus CT nechystá. V prípade modelu Lexus IS to bola slepá ulička a japonská automobilka sa k naftovému motoru zrejme už nevráti.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY