vytisknout velikost písma Budúce BMW X6 M natočené pri testovaní na Nürburgringu

Budúce BMW X6 M natočené pri testovaní na Nürburgringu

BMW X6 sa ešte stále predáva vo svojej prvej generácii. Mníchovská automobilka ale už testuje nástupcu s interným označením F86 - a rovno vo vrcholnej športovej verzii X6 M.

Zábery, ktoré uvidíte vo videu, boli nadobudnuté kde inde ako na Severnej slučke Nürburgringu počas jedného z "industry pool days". Budúcej X6 sa zrejme technicky príliš nevzdiali od súčasnej verzie. Podobne ako v prípade príbuzného SUV X5 bude nová generácia v zásade rozsiahlejšim faceliftom s modernejšou ponukou elektronických systémov a novým interiérom.

Zo záberov je zrejmé, že proporcie a základná silueta budú veľmi podobné doterajšiemu modelu. O technike pod kapotou môžeme iba špekulovať. Aktuálne BMW X6 M je poháňané preplňovaným osemvalcom 4,4 l s výkonom 555 koní a krútiacim momentom 680 Nm.

Priamo tento model sme na AutoMag.sk nikdy netestovali, ale vyskúšali sme v zásade rovnaké X5 M, rovnako ako X5 M50d s "triturbodieselom":

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY