vytisknout velikost písma Budúce BMW X6 M natočené pri testovaní na Nürburgringu

Budúce BMW X6 M natočené pri testovaní na Nürburgringu

BMW X6 sa ešte stále predáva vo svojej prvej generácii. Mníchovská automobilka ale už testuje nástupcu s interným označením F86 - a rovno vo vrcholnej športovej verzii X6 M.

Zábery, ktoré uvidíte vo videu, boli nadobudnuté kde inde ako na Severnej slučke Nürburgringu počas jedného z "industry pool days". Budúcej X6 sa zrejme technicky príliš nevzdiali od súčasnej verzie. Podobne ako v prípade príbuzného SUV X5 bude nová generácia v zásade rozsiahlejšim faceliftom s modernejšou ponukou elektronických systémov a novým interiérom.

Zo záberov je zrejmé, že proporcie a základná silueta budú veľmi podobné doterajšiemu modelu. O technike pod kapotou môžeme iba špekulovať. Aktuálne BMW X6 M je poháňané preplňovaným osemvalcom 4,4 l s výkonom 555 koní a krútiacim momentom 680 Nm.

Priamo tento model sme na AutoMag.sk nikdy netestovali, ale vyskúšali sme v zásade rovnaké X5 M, rovnako ako X5 M50d s "triturbodieselom":

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY