vytisknout velikost písma Budúce BMW X6 M natočené pri testovaní na Nürburgringu

Budúce BMW X6 M natočené pri testovaní na Nürburgringu

BMW X6 sa ešte stále predáva vo svojej prvej generácii. Mníchovská automobilka ale už testuje nástupcu s interným označením F86 - a rovno vo vrcholnej športovej verzii X6 M.

Zábery, ktoré uvidíte vo videu, boli nadobudnuté kde inde ako na Severnej slučke Nürburgringu počas jedného z "industry pool days". Budúcej X6 sa zrejme technicky príliš nevzdiali od súčasnej verzie. Podobne ako v prípade príbuzného SUV X5 bude nová generácia v zásade rozsiahlejšim faceliftom s modernejšou ponukou elektronických systémov a novým interiérom.

Zo záberov je zrejmé, že proporcie a základná silueta budú veľmi podobné doterajšiemu modelu. O technike pod kapotou môžeme iba špekulovať. Aktuálne BMW X6 M je poháňané preplňovaným osemvalcom 4,4 l s výkonom 555 koní a krútiacim momentom 680 Nm.

Priamo tento model sme na AutoMag.sk nikdy netestovali, ale vyskúšali sme v zásade rovnaké X5 M, rovnako ako X5 M50d s "triturbodieselom":

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY