vytisknout velikost písma "Bude to veľké a bude to čoskoro": Škoda KodiaQ prichádza

"Bude to veľké a bude to čoskoro": Škoda KodiaQ prichádza

Škoda zahajuje komunikáciu nového modelu. Tak ako pri posledných novinkách, aj dnes sa prvý príspevok na tému chystanej novinky objavil na Facebooku. Máme sa tešiť na niečo, čo bude "veľké a čo sa predstaví čoskoro". Inak povedané, nové SUV označené ako KodiaQ prichádza.

Mladoboleslavská automobilka zatiaľ neprezradila nič a ukázala len vráta od garáže, dá sa ale očakávať, že sa ďalšieho príspevku na tému chystaného SUV dočkáme už čoskoro, hoci to bude napríklad detail svetla alebo niečoho iného, ​​ako tomu bolo u predtým postupne predstavovaných modelov.

Podľa začatia kampane na nový model to vyzerá, že všetko vyvrcholí už na autosalóne v Ženeve, kde by sme si mohli novinku prezrieť. Zatiaľ je istý základ z modelu Tiguan a sedemmiestna karoséria, ktorú ponúkne Tiguan americkým zákazníkom. V Európe toto miesto v koncernovej stratégii dostala zrejme Škoda. Patrí sa podotknúť, že súčasne so Škodou sa na svoje SUV teší aj Seat.

budetobrzzz.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY