vytisknout velikost písma Bude ďalším moderátorom Top Gearu majster sveta F1 Jenson Button?

Bude ďalším moderátorom Top Gearu majster sveta F1 Jenson Button?

Hlavnú tvár budúceho Top Gearu už poznáme. Je to Chris Evans, zberateľ vozidielv Ferrari, zabávač a príležitostný pretekár. Určite to bude správny človek na správnom mieste. Lenže kto bude uvádzať legendárny Top Gear s ním?

Britský plátok Daily Mail teraz spustil kolo špekulácií, podľa ktorého by ďalším moderátorom Top Gearu mal byť dokonca majster sveta vozidiel formuly 1 z roku 2009 Jenson Button. Podľa denníka Daily Mail to vraj bude oznámené veľmi skoro.

Špekulácie okolo tridsaťpäťročného Jensona Buttona trochu nabúrava to, že jazdí pre tím McLaren F1 a podľa všetkého má zmluvu platnú ešte na budúci rok. To pred časom potvrdil médiám aj šéf McLarenu Ron Dennis.

Ďalšou často skloňovanou postavou Top Gearu je bývalá modelka Jodie Kidd. Na oficiálne stanovisko si ešte nejakú chvíľu počkáme. Natáčanie novej série Top Gear má prebiehať tento rok na jeseň a premiéra sa očakáva v prvej polovici roka 2016 s tým, že sa každý rok objavia minimálne dve série.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY