vytisknout velikost písma Bude ďalším moderátorom Top Gearu majster sveta F1 Jenson Button?

Bude ďalším moderátorom Top Gearu majster sveta F1 Jenson Button?

Hlavnú tvár budúceho Top Gearu už poznáme. Je to Chris Evans, zberateľ vozidielv Ferrari, zabávač a príležitostný pretekár. Určite to bude správny človek na správnom mieste. Lenže kto bude uvádzať legendárny Top Gear s ním?

Britský plátok Daily Mail teraz spustil kolo špekulácií, podľa ktorého by ďalším moderátorom Top Gearu mal byť dokonca majster sveta vozidiel formuly 1 z roku 2009 Jenson Button. Podľa denníka Daily Mail to vraj bude oznámené veľmi skoro.

Špekulácie okolo tridsaťpäťročného Jensona Buttona trochu nabúrava to, že jazdí pre tím McLaren F1 a podľa všetkého má zmluvu platnú ešte na budúci rok. To pred časom potvrdil médiám aj šéf McLarenu Ron Dennis.

Ďalšou často skloňovanou postavou Top Gearu je bývalá modelka Jodie Kidd. Na oficiálne stanovisko si ešte nejakú chvíľu počkáme. Natáčanie novej série Top Gear má prebiehať tento rok na jeseň a premiéra sa očakáva v prvej polovici roka 2016 s tým, že sa každý rok objavia minimálne dve série.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY