vytisknout velikost písma BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí iba 300 kusov

BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí iba 300 kusov

Páči sa vám to krásne žlté BRZ na úvodnej fotke? Nám tiež, ale máme pre vás len samé zlé správy. Ide síce o úpravu od STI, motora sa ale technici nedotkli, takže ponúka stále svojich 147 kW (200 k). Ale predovšetkým je táto upravená verzia určená výhradne pre japonský trh a navyše vznikne séria iba troch stoviek kusov. A aby toho nebolo málo, žltých exemplárov vyrobí Subaru maximálne sto.

Konkrétne ide o Subaru BRZ tS, teda o vylepšenú verziu známeho kupé. Iné sú napríklad osemnásťpalcové kolesá, na karosérii sa po novom objavuje predný spojler alebo prahové nástavce. Interiér potom pridá karbónový dekor, kožou potiahnutý volant s logom STI, sedadlá Recaro, Alcantaru a ďalšie podobné detaily.

Motora sa úpravy netýkajú. Špekulácie síce hovorili aj o inštalácii systému preplňovania, ale tak sa nestalo. Divízia STI zapracovala hlavne na podvozku, ktorý má ponúknuť schopnosti nie príliš vzdialenému závodnému autu. Tak napríklad vpredu nájdete nové vzpery a iné pružiny, zadná náprava má potom iné pružiny aj tlmiče a hnací hriadeľ ponúka väčší priemer. Väčší priemer nakoniec dostali aj brzdné kotúče. Brzdy potom majú pôvod v spoločnosti Brembo.

Okrem výrazne žltej farby Sunrise Yellow, ktorá je limitovaná na sto kusov, je k dispozícii aj farba Blue Pearl, Crystal White Pearl a Crystal Black Silica. Mimochodom dnešným dňom sa toto auto začalo predávať v Japonsku.

brzz_24.jpgbrzz_23.jpgbrzz_27.jpgbrzz_12.jpgbrzz_02.jpgbrzz_28.jpgbrzz_29.jpgbrzz_25.jpgbrzz_26.jpgbrzz_01.jpgbrzz_03.jpgbrzz_04.jpgbrzz_05.jpgbrzz_06.jpgbrzz_07.jpgbrzz_08.jpgbrzz_09.jpgbrzz_10.jpgbrzz_11.jpgbrzz_13.jpgbrzz_14.jpgbrzz_15.jpgbrzz_16.jpgbrzz_17.jpgbrzz_18.jpgbrzz_19.jpgbrzz_20.jpgbrzz_21.jpgbrzz_22.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY