vytisknout velikost písma BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí iba 300 kusov

BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí iba 300 kusov

Páči sa vám to krásne žlté BRZ na úvodnej fotke? Nám tiež, ale máme pre vás len samé zlé správy. Ide síce o úpravu od STI, motora sa ale technici nedotkli, takže ponúka stále svojich 147 kW (200 k). Ale predovšetkým je táto upravená verzia určená výhradne pre japonský trh a navyše vznikne séria iba troch stoviek kusov. A aby toho nebolo málo, žltých exemplárov vyrobí Subaru maximálne sto.

Konkrétne ide o Subaru BRZ tS, teda o vylepšenú verziu známeho kupé. Iné sú napríklad osemnásťpalcové kolesá, na karosérii sa po novom objavuje predný spojler alebo prahové nástavce. Interiér potom pridá karbónový dekor, kožou potiahnutý volant s logom STI, sedadlá Recaro, Alcantaru a ďalšie podobné detaily.

Motora sa úpravy netýkajú. Špekulácie síce hovorili aj o inštalácii systému preplňovania, ale tak sa nestalo. Divízia STI zapracovala hlavne na podvozku, ktorý má ponúknuť schopnosti nie príliš vzdialenému závodnému autu. Tak napríklad vpredu nájdete nové vzpery a iné pružiny, zadná náprava má potom iné pružiny aj tlmiče a hnací hriadeľ ponúka väčší priemer. Väčší priemer nakoniec dostali aj brzdné kotúče. Brzdy potom majú pôvod v spoločnosti Brembo.

Okrem výrazne žltej farby Sunrise Yellow, ktorá je limitovaná na sto kusov, je k dispozícii aj farba Blue Pearl, Crystal White Pearl a Crystal Black Silica. Mimochodom dnešným dňom sa toto auto začalo predávať v Japonsku.

brzz_24.jpgbrzz_23.jpgbrzz_27.jpgbrzz_12.jpgbrzz_02.jpgbrzz_28.jpgbrzz_29.jpgbrzz_25.jpgbrzz_26.jpgbrzz_01.jpgbrzz_03.jpgbrzz_04.jpgbrzz_05.jpgbrzz_06.jpgbrzz_07.jpgbrzz_08.jpgbrzz_09.jpgbrzz_10.jpgbrzz_11.jpgbrzz_13.jpgbrzz_14.jpgbrzz_15.jpgbrzz_16.jpgbrzz_17.jpgbrzz_18.jpgbrzz_19.jpgbrzz_20.jpgbrzz_21.jpgbrzz_22.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY