vytisknout velikost písma BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí iba 300 kusov

BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí iba 300 kusov

Páči sa vám to krásne žlté BRZ na úvodnej fotke? Nám tiež, ale máme pre vás len samé zlé správy. Ide síce o úpravu od STI, motora sa ale technici nedotkli, takže ponúka stále svojich 147 kW (200 k). Ale predovšetkým je táto upravená verzia určená výhradne pre japonský trh a navyše vznikne séria iba troch stoviek kusov. A aby toho nebolo málo, žltých exemplárov vyrobí Subaru maximálne sto.

Konkrétne ide o Subaru BRZ tS, teda o vylepšenú verziu známeho kupé. Iné sú napríklad osemnásťpalcové kolesá, na karosérii sa po novom objavuje predný spojler alebo prahové nástavce. Interiér potom pridá karbónový dekor, kožou potiahnutý volant s logom STI, sedadlá Recaro, Alcantaru a ďalšie podobné detaily.

Motora sa úpravy netýkajú. Špekulácie síce hovorili aj o inštalácii systému preplňovania, ale tak sa nestalo. Divízia STI zapracovala hlavne na podvozku, ktorý má ponúknuť schopnosti nie príliš vzdialenému závodnému autu. Tak napríklad vpredu nájdete nové vzpery a iné pružiny, zadná náprava má potom iné pružiny aj tlmiče a hnací hriadeľ ponúka väčší priemer. Väčší priemer nakoniec dostali aj brzdné kotúče. Brzdy potom majú pôvod v spoločnosti Brembo.

Okrem výrazne žltej farby Sunrise Yellow, ktorá je limitovaná na sto kusov, je k dispozícii aj farba Blue Pearl, Crystal White Pearl a Crystal Black Silica. Mimochodom dnešným dňom sa toto auto začalo predávať v Japonsku.

brzz_24.jpgbrzz_23.jpgbrzz_27.jpgbrzz_12.jpgbrzz_02.jpgbrzz_28.jpgbrzz_29.jpgbrzz_25.jpgbrzz_26.jpgbrzz_01.jpgbrzz_03.jpgbrzz_04.jpgbrzz_05.jpgbrzz_06.jpgbrzz_07.jpgbrzz_08.jpgbrzz_09.jpgbrzz_10.jpgbrzz_11.jpgbrzz_13.jpgbrzz_14.jpgbrzz_15.jpgbrzz_16.jpgbrzz_17.jpgbrzz_18.jpgbrzz_19.jpgbrzz_20.jpgbrzz_21.jpgbrzz_22.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY