vytisknout velikost písma BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí iba 300 kusov

BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí iba 300 kusov

Páči sa vám to krásne žlté BRZ na úvodnej fotke? Nám tiež, ale máme pre vás len samé zlé správy. Ide síce o úpravu od STI, motora sa ale technici nedotkli, takže ponúka stále svojich 147 kW (200 k). Ale predovšetkým je táto upravená verzia určená výhradne pre japonský trh a navyše vznikne séria iba troch stoviek kusov. A aby toho nebolo málo, žltých exemplárov vyrobí Subaru maximálne sto.

Konkrétne ide o Subaru BRZ tS, teda o vylepšenú verziu známeho kupé. Iné sú napríklad osemnásťpalcové kolesá, na karosérii sa po novom objavuje predný spojler alebo prahové nástavce. Interiér potom pridá karbónový dekor, kožou potiahnutý volant s logom STI, sedadlá Recaro, Alcantaru a ďalšie podobné detaily.

Motora sa úpravy netýkajú. Špekulácie síce hovorili aj o inštalácii systému preplňovania, ale tak sa nestalo. Divízia STI zapracovala hlavne na podvozku, ktorý má ponúknuť schopnosti nie príliš vzdialenému závodnému autu. Tak napríklad vpredu nájdete nové vzpery a iné pružiny, zadná náprava má potom iné pružiny aj tlmiče a hnací hriadeľ ponúka väčší priemer. Väčší priemer nakoniec dostali aj brzdné kotúče. Brzdy potom majú pôvod v spoločnosti Brembo.

Okrem výrazne žltej farby Sunrise Yellow, ktorá je limitovaná na sto kusov, je k dispozícii aj farba Blue Pearl, Crystal White Pearl a Crystal Black Silica. Mimochodom dnešným dňom sa toto auto začalo predávať v Japonsku.

brzz_24.jpgbrzz_23.jpgbrzz_27.jpgbrzz_12.jpgbrzz_02.jpgbrzz_28.jpgbrzz_29.jpgbrzz_25.jpgbrzz_26.jpgbrzz_01.jpgbrzz_03.jpgbrzz_04.jpgbrzz_05.jpgbrzz_06.jpgbrzz_07.jpgbrzz_08.jpgbrzz_09.jpgbrzz_10.jpgbrzz_11.jpgbrzz_13.jpgbrzz_14.jpgbrzz_15.jpgbrzz_16.jpgbrzz_17.jpgbrzz_18.jpgbrzz_19.jpgbrzz_20.jpgbrzz_21.jpgbrzz_22.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY