vytisknout velikost písma Brnenský autosalón tento rok nebude. Automobilky nemali záujem

Brnenský autosalón tento rok nebude. Automobilky nemali záujem

V termíne od 15. do 19. mája sa mal v Čechách konať ďalší ročník brnenského autosalónu. Pripravená bola plocha 25 000 m2, očakávalo sa zhruba 100 000 návštevníkov. Lenže usporiadatelia celú akciu nakoniec zrušili. V rozhovore pre Českú televíziu to uviedol riaditeľ Veľtrhov Brno Jiří Kuliš.

Podmienkou pre konanie akcie bola účasť minimálne sedemnástich automobiliek, čo sa splniť nepodarilo. Usporiadatelia chceli napraviť reputáciu autosalónu po minuloročnom nie príliš podarenom ročníku, kedy niektoré značky zrušili svoju účasť na poslednú chvíľu a v konečnom dôsledku boli na autosalóne len stánky Škoda, Hyundai, Ford a tiež niekoľko vozidiel Mazda, Mitsubishi, Volvo alebo Suzuki. Predstavitelia brnianskeho autosalónu ale veria, že sa za rok situácia zlepší a akcie sa konať bude.

Určite nie je potrebné pripomínať, ako na tom bol tento autosalón v minulosti. Napríklad v roku 1983 (vtedy išlo ešte o strojársky veľtrh Brno), kedy sa konal jubilejný 25. ročník, si českí návštevníci mohli ako vôbec prvý prezrieť modernizovanú verziu Škody 105/120 a svetovú premiéru si pre túto príležitosť pripravil tiež Fiat, ktorý tu ukázal nový model Regata.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY