vytisknout velikost písma Brnenský autosalón tento rok nebude. Automobilky nemali záujem

Brnenský autosalón tento rok nebude. Automobilky nemali záujem

V termíne od 15. do 19. mája sa mal v Čechách konať ďalší ročník brnenského autosalónu. Pripravená bola plocha 25 000 m2, očakávalo sa zhruba 100 000 návštevníkov. Lenže usporiadatelia celú akciu nakoniec zrušili. V rozhovore pre Českú televíziu to uviedol riaditeľ Veľtrhov Brno Jiří Kuliš.

Podmienkou pre konanie akcie bola účasť minimálne sedemnástich automobiliek, čo sa splniť nepodarilo. Usporiadatelia chceli napraviť reputáciu autosalónu po minuloročnom nie príliš podarenom ročníku, kedy niektoré značky zrušili svoju účasť na poslednú chvíľu a v konečnom dôsledku boli na autosalóne len stánky Škoda, Hyundai, Ford a tiež niekoľko vozidiel Mazda, Mitsubishi, Volvo alebo Suzuki. Predstavitelia brnianskeho autosalónu ale veria, že sa za rok situácia zlepší a akcie sa konať bude.

Určite nie je potrebné pripomínať, ako na tom bol tento autosalón v minulosti. Napríklad v roku 1983 (vtedy išlo ešte o strojársky veľtrh Brno), kedy sa konal jubilejný 25. ročník, si českí návštevníci mohli ako vôbec prvý prezrieť modernizovanú verziu Škody 105/120 a svetovú premiéru si pre túto príležitosť pripravil tiež Fiat, ktorý tu ukázal nový model Regata.

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY