vytisknout velikost písma Britská kráľovná má nové auto. Je to Range Rover Hybrid s karosériou kabrio

Britská kráľovná má nové auto. Je to Range Rover Hybrid s karosériou kabrio

Prakticky v rovnakom čase, keď prezident Zeman dostal novú Škodu Superb, sa pochválila aj britská kráľovná svojim novým automobilom. Ten má samozrejme na svedomí Land Rover. Konkrétne ide o upravený Range Rover s predĺženým rázvorom náprav.

Kráľovský Range Rover LWB postavila divízia britských špecialít Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations. Tento Range Rover totiž nie je len tak obyčajný, od druhého radu sedadiel ďalej nemá strechu, takže ide vlastne o kabriolet.

Ak vás zaujíma technika, preplňovaný päťliter pod kapotou nehľadajte. Britská kráľovná bude používať hybridnú verziu predĺženého Range Roveru. Tá kombinuje naftový šesťvalec a elektromotor.

Najnovší Range Rover Hybrid LWB, ktorý zamieril do kráľovských služieb, nahradil vyradený Range Rover, ktorý bol vyrobený v roku 2002.

rrhybri.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY