vytisknout velikost písma Brabus urobil z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monštrum

Brabus urobil z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monštrum

Ženeva bude tiež o prezentácii rôznych úpravcov, medzi ktorými nebude chýbať spoločnosť Brabus. Tá si pripravila novinku v podobe modelu 850 6.0 Biturbo Coupe, čo je Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe s motorom vyladeným na príjemných 625 kW (850 k) a 1150 Nm.

Základom tejto úpravy je dôkladne prepracovaný motor. Pôvodný objem preplňovaného osemvalca činí 5461 cm3, Brabus ho zdvihol na 5912 cm3. Spolu s tým bolo potrebné inštalovať aj novú kľukovú hriadeľ, úprav sa dočkali aj hlavy valcov, iné je sanie, turbodúchadlo alebo riadiaca jednotka.

Celé to dáva dokopy drtivých 625 kW (850 koní) dostupných pri 5400 ot./min. Krútiaci moment dosahuje na 1450 Nm, ale s ohľadom na zvyšok hnacieho reťazca je vrchol krútiaceho momentu obmedzený iba na 1150 Nm.

V kombinácii s pohonom všetkých kolies dá upravená trieda S Coupe stovku za 3,5 s, zrýchlenie z nuly na 200 km/h prebehne za 9,4 s a všetko končí na 350 km/h, čo je však hodnota daná elektronickým obmedzovačom. K dispozícii je taktiež verzia len s pohonom zadných kolies. Štandardom je sedemstupňová automatická prevodovka.

Čo sa vonkajšieho dizajnu týka, Brabus pripravil rad karbónových dielov v čele s novými nárazníkmi alebo zadným difúzorom. Nechýba ani patričný výfuk a všetko podtrhujú disky Platinum Edition veľkosti 21 palcov. Komu by to nestačilo, ten môže zvoliť kolesá ešte o palec väčšie.

brabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_14.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY