vytisknout velikost písma Brabus urobil z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monštrum

Brabus urobil z Mercedesu S 63 AMG Coupe hotové monštrum

Ženeva bude tiež o prezentácii rôznych úpravcov, medzi ktorými nebude chýbať spoločnosť Brabus. Tá si pripravila novinku v podobe modelu 850 6.0 Biturbo Coupe, čo je Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe s motorom vyladeným na príjemných 625 kW (850 k) a 1150 Nm.

Základom tejto úpravy je dôkladne prepracovaný motor. Pôvodný objem preplňovaného osemvalca činí 5461 cm3, Brabus ho zdvihol na 5912 cm3. Spolu s tým bolo potrebné inštalovať aj novú kľukovú hriadeľ, úprav sa dočkali aj hlavy valcov, iné je sanie, turbodúchadlo alebo riadiaca jednotka.

Celé to dáva dokopy drtivých 625 kW (850 koní) dostupných pri 5400 ot./min. Krútiaci moment dosahuje na 1450 Nm, ale s ohľadom na zvyšok hnacieho reťazca je vrchol krútiaceho momentu obmedzený iba na 1150 Nm.

V kombinácii s pohonom všetkých kolies dá upravená trieda S Coupe stovku za 3,5 s, zrýchlenie z nuly na 200 km/h prebehne za 9,4 s a všetko končí na 350 km/h, čo je však hodnota daná elektronickým obmedzovačom. K dispozícii je taktiež verzia len s pohonom zadných kolies. Štandardom je sedemstupňová automatická prevodovka.

Čo sa vonkajšieho dizajnu týka, Brabus pripravil rad karbónových dielov v čele s novými nárazníkmi alebo zadným difúzorom. Nechýba ani patričný výfuk a všetko podtrhujú disky Platinum Edition veľkosti 21 palcov. Komu by to nestačilo, ten môže zvoliť kolesá ešte o palec väčšie.

brabus_11.jpgbrabus_12.jpgbrabus_14.jpgbrabus_02.jpgbrabus_03.jpgbrabus_04.jpgbrabus_05.jpgbrabus_06.jpgbrabus_07.jpgbrabus_08.jpgbrabus_09.jpgbrabus_16.jpgbrabus_17.jpgbrabus_18.jpgbrabus_19.jpgbrabus_20.jpgbrabus_21.jpgbrabus_22.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY